Twijfel speedmaster vs chronomat

Ben al een tijdje aan het twijfelen de speedmaster 9300 heeft een behoorlijke aantrekkingskracht op me al is hij op mijn pols aan de kleine kant kan net aan Gezien ik ook een redelijk grote kerel ben.
Als ik dit horloge koop moet mijn chronomat gmt 47 weg ook een schitterende klok maar net ietje te groot soms. Lastig of chronomat houden en vintage 42mm speedmaster kopen is stuk goedkoper

1 like

Die chronomat zit heel goed op de pols vind ik.
Geen overhang.
De chronomat lijkt me ook wat meer robuust dan een speedy.

1 like

Doen waar je blij van wordt!

1 like

Chronomat!

1 like

Chronomat houden en een omega speedmaster man on the moon tweedehands kopen. Win win. Plus de man on the moon is eigenlijk de enige speedmaster die je moet hebben.

4 likes

Dit dus. Veel plezier met je twee klokjes

1 like

Ik zou voor de Speedy gaan. 100%!

1 like

Die Chronomat is mij teveel kermis, dus die zou ik er zonder problemen uitknikkeren.

2 likes

Speedy en vooral deze versie.

1 like

Speedy! Veeeeeeeel mooier en zit uitstekend om je pols zo te zien. Maat wen je snel aan. Je bent 47 gewend, dan lijkt 44 in het begin misschien klein, maar dat gaat wel over.

1 like

Chronomat is stoerder. Speedy wat meer 13 in een dozijn, maar desalniettemin een mooie klok

1 like

Sws de Omega,

Breitling ziet er in mijn ogen altijd heel cheap en cheesy uit. Hoe duur ze ook zijn. Lijkt altijd een beetje ‘plastic’’ qua uitstraling enz.

*Zoekt dekking :stuck_out_tongue:

2 likes

Je bedoelt de reguliere moonwatch?

1 like

Speedmaster all the way for me. Vind de Chronomat persoonlijk te druk

1 like

Een BMW 320d of een M3 ? Als je het budget hebt niet twijfelen dus…

1 like

Chronomat houden!!!

1 like

Tot dusver bedankt zal het weer laten bezinken :slight_smile: zodra er ontwikkelingen zijn laat ik me horen.

geen vergelijk IMHO. Die Chronomat is vre-se-lijk. Kermisklok :slight_smile:

Ik zou persoonlijk 100% voor de Speedmaster gaan, al zijn de Chronomat en Navitimer echte iconen van Breitling.
Speedmaster is zelden te klein maar eerder even aan het wat kleinere formaat wennen denk ik.

1 like

Omega speedmaster man on the moon. Manual wind. Helselite glass. Non-display back.

2 likes