Dilemma: Tudor Black Bay vs halve collectie

Gewoon doen.

1 like

De Breitling en de mm300 dumpen, die andere seiko’s zijn veel mooier, en je bent direkt klaar zonder veel in te leveren

3 likes

Breitling Colt 44 Blue Automatic en MM300 Sbdx001 gaan never nooit weg, dus dat is makkelijk :slightly_smiling_face:

3 likes

Go, en koop er nog een goed zakmes bij👍

2 likes

Doen! Black Bay 58 is t mooiste horloge op de markt :slight_smile:

4 likes

Iedereen dank voor alle overtuigende reacties. Denk dat mocht ik het doen dat ik free Sarb017 Alpinist zou houden.

Dit zou het dan ongeveer moeten worden en dan moet er nog een redelijke duit in het zakje bij. Ik ga er maar eens een paar nachtjes over slapen…:sweat_smile:
Seiko SPB077 €800
Seiko SPB051 €800
Seiko Sarb033 €425
Tissot Visodate €400

3 likes

Gelijk doen!

Upgrade! :beers:

1 like

Die kun je nieuw voor 745 bij SoloJapan op ebay kopen (en via FB nog goedkoper). :wink:

3 likes

Visodate houden, rest weg en Black Bay aanschaffen. Klaar!

2 likes
2 likes

En hij staat (op rubber, dat wel) voor €499 in het blauwe gedeelte.

Never say never… die colt, is dat die versie met cijfers?? Die is zooo lelijk :joy:

Nu stijgt de prijs inderdaad, maar voor dit bedrag is hij nog steeds nieuw te verkrijgen (incl verzending enz).

1 like

Maak je dromen waar… In dit leven, leef je maar één keer.

2 likes

Je bent redelijk optimistisch met die prijzen. Dat ga je er hier niet voor vangen.

12 likes

Hmm…foute kop…zie ik liever niet.

:thinking:

1 like

Nou… als je deze prijzen kunt vangen @RLC doe je t heel goed. Dan heb je je beroep gemist :wink:
Maar die BB is natuurlijk veel leuker dan deze Seiko’s bij elkaar. Dus heel snel doen zeg ik :rocket:

4 likes

Doen! :+1:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Op de 051 na alles eruit en de Tudor halen :v:

2 likes

Doen, alleen zou ik de SARB033 houden als future classic en tegengewicht van al het sportieve geweld. :sunglasses:

2 likes