Twijfel twijfel

Omdat ik een Breitling Navi wel wat te duur vind, heb ik ooit eens een Poljot Blue Angels gekocht.
Bloedmooi horloge, maar … de bezel draait niet én nogal drukke wijzerplaat.
Nu, de Breitling Navitimer is even druk hoor :wink:
Blue Angels dan maar eens met gemengde gevoelens verkocht. ( aan een forumlid gelukkig )

Maar… ik vind het WEL een mooi horloge.

Een tijdje later toch maar weer eens bezweken en een Parnis Navitimer gekocht.
Deze lunette draait wél. De kwaliteit van het horloge is uitstekend. De print op de plaat is ook mooi afgewerkt; de lume-dots staan er netjes op en de lume is bovendien nog eens “goed”.

Maar daar mijn ogen niet meer zijn wat ze geweest zijn, is de wijzerplaat me toch wat te druk om snel af te lezen.

Wederom besloten om de Parnis in de verkoop te gooien.

Maar ( weer een “maar” :smiley: )…vandaag eens de moeite genomen om deftige foto’s te nemen, en nu slaat de twijfel weer toe.
Zou ik hem laten gaan of hou ik hem voor “erbij” ???

Ik zou hem eventueel gewoon in het kistje kunnen laten liggen, maar da’s dan ook weer zonde hé…

Ik heb hem tot nu toe nog niet gedragen.

Waarschijnlijk een luxe-probleem ? (:smiley:

Ordeel zelf:

Die keuze zul je toch echt zelf moeten maken:D maar mag ik (off topic) wel zeggen dat je wederom prachtige foto’s hebt gemaakt(tu)

Tja, soms zie je door een foto méér dan in het echt :frowning:

Stof bijvoorbeeld of roest :smiley: :smiley: :smiley:

Inderdaad hele mooie fotos.

Het criterium voor mij is of ik het ga dragen of niet. Zo niet dan mag hij door naar een ander.

Het is ook al wat om een vergrootglas mee te nemen om te kijken hoe laat het is…
Veel sterkte met je keuze.

SpeedSeiko Schreef:

Inderdaad hele mooie fotos.

Het criterium voor mij is of ik het ga dragen of
niet. Zo niet dan mag hij door naar een ander.

Het is ook al wat om een vergrootglas mee te nemen
om te kijken hoe laat het is…
Veel sterkte met je keuze.

Haha, doet me denk aan te verruil or not te verruil…

Voor velen is dat het criterium.

Mooie foto’s van dichtbij. En dan lijkt hij heel mooi maar als ik de foto’s in je verkooptopic zie staat dit toch behoorlijk ver van een Navitimer. Verkopen dus!

Marc => Sparen voor die Navitimer, net zoals ik heb gedaan voor mijn Chronomat.

Tot dan kan je deze dragen :slight_smile:

Mathias Schreef:

Marc => Sparen voor die Navitimer, net zoals ik
heb gedaan voor mijn Chronomat.

Tot dan kan je deze dragen :slight_smile:

Neen, dat is het hem juist: Ik vind de Navitimer zeer mooi, én het is een klassieker MAAR voor mij persoonlijk, niet “afleesbaar” genoeg.

Tegenwoordig neig ik meer naar horloges zoals de Avenger Seawolf of een Marina Militare.

De B1 is ook “druk”, maar da’s iets anders - bovendien heeft die zijn digi-gedeelte ook nog.

Een nieuwe leesbril helpt ook wel eens ,oudje!!