Ik twijfel tussen deze twee modellen. Een Mecaquarz bij de C-O3 en een Seiko automaat(NH35) bij de Type B.
Het voordeel van de de C-01 vind ik dat het een Chrono is, maar een Type B vind ik ook mooi.
Welke zou jij nemen?

Ik twijfel tussen deze twee modellen. Een Mecaquarz bij de C-O3 en een Seiko automaat(NH35) bij de Type B.
Het voordeel van de de C-01 vind ik dat het een Chrono is, maar een Type B vind ik ook mooi.
Welke zou jij nemen?
De C-01 vanwege de chrono’s en de datumfunctie!
Ik heb een hele poos zitten kijken en ik vind het ook een lastige keuze. Ik vind het felle wit op de dial van de Chrono niet zo mooi passen bij de de bronzen kast, plus dat het geen mechanisch uurwerk is daarom neig ik toch naar de C-01 Type B.
Er staat trouwens een foutje in je openingspost; de C-01 is niet de chrono.
Ik zie even het knopje niet om aan te passen.
De kleur wit is iets minder mooi inderdaad. Al had ik bij de type B liever iets grotere cijfers gezien net als bij de andere flight horloges.
De datumfunctie vind ik niet belangrijker. Met of zonder. Beide goed lijkt me zo.
Dat kan alleen het eerste uur na het plaatsen van de post; daarna verdwijnt het icoontje.
de automaat!
De automaat. Maar vind hun wijzers relatief wat aan de kleine kant.
Ik had gisteren de chrono besteld. Hij stond in de favorieten van mijn browser.
Later op de dag zag ik op de site van seriouswatches dat ze nu ook de andere modellen leveren.
Ik heb zojuist gebeld naar serious watches en de bestellig is omgezet naar de Type B. Top geregeld.
Voor mij steekt de C-01 er toch wel bovenuit hoor. Fraai ding. De C-03 vind ik wat saai. Kwestie van smaak.
De C-01, vind ik veel meer uitstraling hebben.
Beide vind ik mooi en daarom dus ook de twijfel.
Ik wilde een flight(achtige) horloge en dan komt de type B toch wat meer in de buurt. De minuten aan de buitenkant heeft mijn voorkeur. Nog steeds anders, maar met messing is het wat anders. Er zit overigens geen leer bij in tegenstelling tot de chrono.
Vandaag zou ik hem moeten ontvangen. Ik ben benieuwd.