Twijfel

Hoi,

Ik heb zojuist mijn Bulova maanklok verkocht binnen het HF en ben nu dus naar een mooie vervanger aan het kijken. Aangezien ik weer naar een duiker kijk, kwam ik 2 klokken tegen die me wel aanstaan:
:watch:steinhart ocean titanium 500 premium
:watch:Armida A1 (ik denk het 42mm model en niet de 46mm).

Wie heeft er ervaring met deze klokken en wie heeft tips? Over beide horloges al wat reviews gelezen, maar ben uiteraard erg benieuwd naar jullie meningen, keuzes en ideeën.

Ik hoor het graag.

Met hartelijke groet,

Elmar.

Bulova terugkopen. Vond het een mooi klokje!

3 likes

Bulova is zeker een mooie klok. Maar tis weer tijd voor iets anders (tja, last van de eeuwige flipperitus). :blush:

Sh#t…nog meer twijfel (lees keuze)

Ik vind de Magrette moana pacific pro ook wel heel mooi…

1 like

Ik vind de eenvoud van de armida wel tof! Mooie maat ook 42mm en zo te zien wel substantieel om de pols. Succes met de keuze.

Jouw eigen keuze is altijd de juiste keuze (op dat moment dan😁)

1 like

De Armida A1 natuurlijk en niet zo een Rolex wannabe :wink:

De A1 heeft een origineel design, is strak afgewerkt en heeft prima specs. Hij wordt volgens mij tegenwoordig enkel nog nieuw met date geleverd door Armida. De prijs is ook de helft van de Steinhart dus als ik jou was zou ik de Armida gewoon proberen. Is het niks dan flipper je hem en probeer je de Steinhart.

4 likes

Ik zou voor de Steinhart gaan.
Geweldig mooi horloge en de kwaliteit is erg goed.
Ik heb hem zelf weg gedaan omdat ik hem met 42 mm net te klein vond voor om mijn polsen.
Succes met je keuze.

1 like

Armida… de rest zijn… tja…

1 like

Vraag me wat betreft de Armida A1 wel af of een 42mm of een 45mm mooier/fijner is. Ben opzich wel grote horloges gewend (Suunto Fenix, X-lander, Vector, Core en de Seiko sun019p). Maar mijn Turtle Padi vind ik qua formaat ook wel heel erg prettig dragen.
Wie heeft er ervaring met beide?

Ik heb een ovm en een a1. 2 totaal verschillende horloges. De a1 is veel meer toolwatch, dik, flink brok staal, grof, terwijl de ovm een beter afgewerkt alledaags klokje is.

Zoek je een vrijetijdshorloge/ruige toolwatch neem de a1, zoek je een mooi horloge voor alle gelegenheden; de steinhart.

1 like

Jij ik keek eerder ook al naar een Marathon tsar, die dikke toolwatch uitstalling trekt me wel. En heb jij de A1 42mm? Zo ja, toevallig ook wat pols pics?
:slight_smile:

Hopsa!

1 like

De Aramar Sea Fury is natuurlijk ook een pracht duiker!

2 likes

Prachtig! Thanks voor de foto’s. Beide mooie klokken, maar de A1 is waar ik denk ik voor ga! Is het de 42mm versie op de foto’s?

Origineel merk! Goed dat je die aandraagt :wink:

1 like

Jazeker. Mooie specs. Mooie afwerking en mooie prijs. Ik vind dat deze duikert niet mag ontbreken bij enige overweging. Welhaast onklopbaar binnen deze prijscategorie. :blush:

Ik bespeur toch een klein beetje onvrede Johan :joy: :smile:

1 like

Alles valt te kloppen met de juiste hamer :wink:

2 likes

nahhhh

yup

2 likes

Nee… gewoon, nee

1 like