Maar nu kom ik deze nieuwere tegen, weliswaar de stainless steel versie, de titanium is niet van toepassing :
Twee totaal andere horloges, beide sportief, maar voor andere doeleinden. Die Seamaster vind ik nu wel een zeer elegante Omega. Toont minder zwaar en heeft ook die bollen niet meer van vroeger om de cijfers aan te duiden. Dus wat meer klasse mijn gedacht. IK hou wel van sportieve klokken, maar ook van elegantie en mogelijkheid van dragen bij elke gelegenheid.
Wat denken jullie ?
Als het “deftig” moet zijn zou ik ook voor deze kiezen. Maar de Seamaster is ook erg mooi, die zou ik zelf op nato zetten en dan kan ie bij heel veel gelegenheden om de pols denk ik.
Ik vind de SM300 ook netter dan de Mark2. Maar beide neigen imho wel meer naar sportief. De Aqua Terra vind ik wel een mooie klok die meer neigt naar net.
Overigens bevind je je in goed gezelschap met een SM300. Rokkenjager, avonturier, on her Majesty secret service, en Licence to kill… wat wil je nog meer B)-
De Kameleonmaster vind ik nog leuker. Netjes op croco, maar Met een andere band krijgt ie telkens een hele andere uitstraling. Oh sorry, ik bedoelde de Railmaster
Ik vind de SM300 ook netter dan de Mark2. Maar
beide neigen imho wel meer naar sportief. De Aqua
Terra vind ik wel een mooie klok die meer neigt
naar net.
Overigens bevind je je in goed gezelschap met een
SM300. Rokkenjager, avonturier, on her Majesty
secret service, en Licence to kill… wat wil je
nog meer B)-
De Kameleonmaster vind ik nog leuker. Netjes op
croco, maar Met een andere band krijgt ie telkens
een hele andere uitstraling. Oh sorry, ik bedoelde
de Railmaster