Nu de SMP is ingeruild, begin ik toch te twijfelen of ik spoedy eruit zal doen. We gaan over een paar maanden verhuizen, dus de extra centen zijn welkom.
De vraag is of ik ooit weer zo’n speedy tegenkom voor een redelijke prijs …
Ik zie namelijk nooit hier op HF, wel op Chrono24, maar daar vragen ze de hoofdprijs.
Het vinden van een Speedmaster Pro, moonwatch, is niet zo’n probleem, mocht ik die over een paar jaar weer willen. Deze witte variant is aanmerkelijk schaarser. Dat is waar ik mee zit.
Weet niet hoe groot de noodzaak voor verkoop is, maar zoals jezelf al aangeeft is de witte variant spaarzaam verkrijgbaar dus gaat mijn stem naar behoud van de speedy. Pracht exemplaar toch?
Mooie klok die GS, maar wat gewoner dan de speedy qua uiterlijk. Mits je de hoofdprijs krijg voor de speedy (een bedrag waar je wel ‘ja’ tegen moet zeggen), dan misschien… Andes zou ik ook de speedy houden. En anders moet het nieuwe bankstel maar wachten
Kloten situatie… Ik zou de Speedmaster houden. Zoals gezegd is het waarschijnlijk een druppel op een gloeiende plaat. Ik weet niet of je een nieuwe koopwoning krijgt, maar anders kun je de Speedmaster gewoon zien als onderdeel van de hypotheek die je in 30 jaar mag aflossen En mocht het toch nodig zijn kun je hem later altijd nog ten gelde maken.
Wij hebben ook het huis verkocht.
Zijn ook druk bezig met een nieuw huis.
Leen er tegen 2% gewoon een extra ton bij.
Komen er in 1 keer heel andere klokjes om de hoek kijken.
Heb gelukkig nog nooit in zo’n situatie gezeten. Heb al meerdere malen (heel saai), wanneer ik een beetje serieus geld overhad, wat heb afgelost. En verder nog nooit een horloge gekocht van geld dat ik eigenlijk heel goed ergens anders voor kon gebruiken. Maar ja, heb jij nu niets aan, natuurlijk. M.b.t. jouw dilemma, ik heb helemaal niets met Speedmasters en al helemaal niet met moonphase. Dus die zou er bij mij vandaag nog uitgaan. Voordeel van dat je ze nu overal voor veel meer tegenkomt dan jij ervoor hebt betaald, is dat jij er dus waarschijnlijk ook een goede prijs voor krijgt. Succes met je afweging!