Twijfelachtig

Er staat een mooie ollech en wasj navitimer cosmonaute op MP. Aangeboden door een grote bekende aanbieder als merk: Breitling.
Ik ben natuurlijk bekend met de O&J vs breitling link maar vindt het toch een beetje twijfelachtig. Ben ik nu een zeur of denken jullie er net zo over?
http://link.marktplaats.nl/m978754563

Waar twijfel je over?

Exclusive Chrono staat bij mij niet bekend om het aanbieden van neppers. Ik heb wel eens gehoord dat iemand vermoedt dat hij een hele goede polijster heeft. Zo biedt hij de klok dan (nogmaals zeer eventueel en van horen zeggen) als nauwelijks gedragen aan.

Behoorlijk subjectief dus allemaal. Volgens mij kun je gewoon zaken doen met hem. Hij geeft toch ook garantie?

Het gaat er niet om of het een nepper is (het is een echte ollech en wasj) maar dus geen Breitling (ookal maakte O&J ze met onderdelen uit het breitling falissiment

En is ie daardoor zijn prijs niet waard? Of is de prijs t probleem niet?

O&W navitimers gaan over het algemeen voor minder dan een Breitling versie.
Een tudor sub als Rolex sub aanbieden zou ik ook vreemd vinden. Wellicht geen exacte vergelijking maar redelijk overeenkomstig.
Zoals ik al zei wellicht ligt het aan mij ik vond het twijfelachtig. Was benieuwd naar jullie meningen

Volgens mij gaat alles naar hub hanneman

(Van horen zeggen)

1 like

Twijfel ook totaal niet aan de servicehistorie. En in hub heb ik alle vertrouwen. Maar merk x aanbieden als een (duurder) merk y. Ookal zijn ze van dezelfde onderdelen gemaakt vindt ik een beetje vreemd.
Vind het overigens een heeeeeele mooie klok😀

2 likes

Ik vind dat je gelijk hebt.

Ah ok. Dit was mij niet bekend.

Nu je het zegt, was je eerste post eigenlijk heel duidelijk, maar door het herkenbare ontwerp dacht ik gewoon een Breitling te zien…
Je ‘mind’, maakt er dus maar wat van.

En dat is dus exact wat potentiële kopers die er iets minder van weten ook kunnen denken. Zeker omdat O&W hun merk niet op de dial zetten bij dit model maar aviation. Wat veel mensen wellicht ook met breitling associeren

Nee, erg verwarrend als ze dr Breitling in laten staan.

Het is gewoon misleiding om te zeggen dat het een Breitling is terwijl het dat niet is.