Soms doe ik ze alle twee te gelijk aan…
Als ik echt alleen in het weekend een horloge kon dragen ging ik ook voor een horloge. Ik zou ze dus alle twee verkopen en een nemen. Een voorwaarde zou dan wel zijn dat het voor mij het droom horloge moest zijn welke ik echt wil hebben en dus een echte upgrade. Horloges wat je nu hebt zijn natuurlijk ook geweldig.
Inruilen voor een mooie sub.
Ik zag ook een mooie Air King te koop op dit forum
Ik vind de Explorer een saai horloge… en mooi ook niet…
Waarom in weekend alleen maar je explorer en bb dragen? Beide horloges zijn robuust genoeg voor je werk.
Maar om terug te komen op je vraag. Ik zal de bb verkopen, want die kan je altijd nog terugkopen. De explorer daarentegen zal ik houden. Die prijzen van rolex blijven maar stijgen en de vintage/oude worden steeds schaarser.
Succes
Smaken verschillen gelukkig!
Als je nog niet eens weet waarop je ze wil inruilen zou ik het lekker laten.
Ben benieuwd of je inmiddels een keuze hebt gemaakt…
Niet wegdoen
Heb nog steeds geen keuze gemaakt. Vind beide horloges nog steeds super mooi en bij mij passen. En aan de andere kant ook jammer dat ze relatief weinig pols tijd hebben…en daarbij komt ook dat er nog zo veel anders moois is…
Hoe ging dat gezegde ook al weer?
Oh ja, beter 2 horloges in de hand dan 1 om de pols.
Of was het beter 1 horloge om de pols, dan 2 in de kast?
Ik weet t niet meer
Je zou kunnen overwegen om te kijken of t mogelijk zou zijn om je verkochte horloges terug te kopen.
Ik bedoel, als t je niet uitmaakt dat t niet je eigen ouwe black bay of Explorer is, kun je bij verkoop vd GMT vh geld ze vast wel weer ergens kunnen kopen.
Wil je liever wel liever je ouwe black bay en explorer terug, dat je afspreekt dat bij eventuele verkoop door de nieuwe eigenaar, je afspreekt dat ie ze eerst aan jou aanbiedt. Dit biedt geen100% zekerheid, maar alle beetje helpen.
En dan de GMT etc. Als je t bij je huidige 2 houdt, weet je nooit hoe je t met die andere horloges zou kunnen zijn. Je leeft immers maar 1 keer…
Of je zo avontuurlijk bent om die stap te wagen, ligt natuurlijk helemaal aan jezelf.
Het 1 is immers niet perse beter dan het andere.