Twijfels tussen Sinn 556i en Damasko DS30

En @pietervisser86 heb je een keuze kunnen maken? Ik zit met hetzelfde dilemma.

Je mag, als Almere een optie is voor je die van mij eens besnuffelen hoor. Dat geldt ook voor @pietervisser86 of ieder ander die het is wil zien.

Ik heb ze gewoon gekocht zonder ooit te zien en geen spijt van. O ja, ik heb het dan over de Sinn :wink:

#metoo Damasko een prima merk maar ik vind Sinn mooier en dat is een kwestie van smaak.

3 likes

Dank voor het aanbod! Misschien is dat wel een goede optie! Almere is niet al te ver vanuit Amsterdam.

Ja dit heb ik dus ook. Maar ik zit te twijfelen om de gok te nemen en te hopen dat Damasko dit jaar nog de stalen band voor de DS30 uitbrengt. Alleen toen ik in januari contact opnam met ze zeiden ze dat het project nog op stand-by stond en er geen datum was.

Op het moment is het echt 50/50

1 like

Om je een idee te gevenā€¦ echt geweldig mooie en comfortabele band. Maakt hem chique, dat dan weer wel.

2 likes

Mooie foto :+1:
Staat je goed, geniet er van!
Hoe vind je de plaat nu je hem zelf hebt gezien?

1 like

Je bent welkom!
Als je het van te voren even laat weten geen probleem. Ben meestal van vrijdag tot maandag vrij en heb dan wel gelegenheid.

1 like

Het parelmoer effect maakt dit horloge spannend. Van groen tot paars tot onweerswolken. Echt rete gaaf om naar te kijken.

1 like

Ik ben blij dat die je bevalt, een beetje zon en shinen met die plaat :slight_smile:

1 like