Ga voor de drie anderen. Ik heb zelf bewust gekozen voor wat meer horloges die wat minder duur zijn zodat ik kan afwisselen. Verder heb ik een hele doos bandjes liggen zodat ik lekker veel banden kan swappen. Die afwisseling is hartstikke leuk en helpt heel erg om te accepteren dat je die Bulova niet zo makkelijk aangeschaft krijgt.
Als ik de drie voorbeelden zie: ik heb die Seiko 5 en die bevalt me prima. En op die Casio kun je ontzettend veel bandjes afwisselen, alles staat erop. Dat is toch prachtig?
Leuker dan een maandenlange zoektocht naar die ene Bulova. Die je overigens, zou de tijd daar zijn dat je een geschikte zien, altijd nog zou kunnen overwegen. Desnoods verkoop je dan die andere.
Ik zou gaan voor de Bulova Super Seville en dan ook nog in de automaat versie. Ik weet dat ze prijzig zijn, maar als je een goed exemplaar vindt heb je daar een heel mooi en kwalitatief goed horloge aan. Omdat ik er een paar heb gehad in de loop der jaren weet ik het uit eigen ervaring. Dan maar wat langer sparen, maar wél kopen wat je écht wilt hebben. Dat geeft veel meer voldoening dan ‘surrogaat aankopen’ doen die uiteindelijk toch geen voldoening geven…
Poeh jullie maken het niet makkelijk hahah, wat een keuze allemaal😅.
Ik denk toch dat ik de automaat te hoog gegrepen vind helaas, tegen de tijd dat ik terug ben plaats ik gewoon eens een gezocht voor een quartz versie en dan zie ik wel wat het oplevert.
En dan toch een seiko 5je als bandenswapper
Dan spreek ik mijn eerdere bericht van te duur wel weer tegen
Als ik een SNKL41 of een SNKL43 in het blauwe gedeelte zie, dan ligt de vraagprijs steevast boven Robs prijs van vorig jaar en is het horloge binnen een paar uur verkocht. Dus je hebt volgens mij inderdaad geen monsterlijk grote zie je wat ik daar deed? afschrijving. Maar ik weet er het fijne niet van, ik heb er geen ervaring uit de eerste hand mee, en ik weet ook niet hoe die overeenkomsten zijn uitonderhandeld.
Het zal in ieder geval geen stalen sport-Rolex waarom is nog niemand in deze draad over Rolex begonnen? zijn die je met krassen en al voor boven de catalogusprijs kwijt kunt.
Dus eigenlijk wil je gewoon een Day-Date. Van die Super Seville ga je toch nooit gelukkig worden. Gewoon nog even sparen en voor je het weet is die Rolex binnen handbereik. @Jur, deze draad kan dicht. Iedereen vindt dat je de Rolex moet nemen!
Ik heb de duro een tijdje gehad, leuk horloge maar voor mijn 16.5cm vrouwenpolsjes gewoon veel te groot. Heb 'm ook eigenlijk vrijwel meteen verkocht aan een filepijn hier aan boord . Duikers zijn niet zo mijn ding
Jeetje, het is wel echt heel gelijkaardig, ook met dat rijtje citaten. Het grote verschil is alleen dat ik een grapje maak en jij wel echt een zeurpiet bent. Met dien verstande dat in die andere draad veel luitjes suggereerden dat het budget maar opgerekt moest worden, en hier iedereen wél een legitiem antwoord op de gesloten vraag van El_Capitan geeft.
Correctie, ik vergiste me. Ik heb de SNKE51 en die heeft lugbreedte 20 mm. Dat was ook een reden voor me om die te verkiezen boven zijn kleinere broertjes, omdat ik er veel meer banden voor had. Dit is de SNKE51:
Oh, dat is leuk! Julien, stel dat die bij je in de smaak valt, daarmee zou je samen bandjes kunnen wisselen met de 1370L. Met die smalle pootjes komt wel de rondheid van de kast prominenter naar voren, dat moet je maar net leuk vinden natuurlijk. En ik ben zelf wel fan van de dauphinewijzers op de SNKL43. Maar de SNKE51 is ook een gaaf horloge met een spetterende blauwe sunburst!