Superlastig te vinden de Poljot Sturmanskie 3133 chrono met interne roterende bezel met sunburst blauwe wijzerplaat. Deze wijzerplaat is prachtig felblauw maar verkleurt onder invloed van zonlicht naar wat meer paars. Ik was heel blij toen ik de rechter kon kopen, kast helemaal perfect, geen krassen of pitten van zweet en tot dan toe de mooiste wijzerplaat die ik was tegengekomen. Tot ik laatst de linker vond, een zo mogelijk nog mooier blauwe wijzerplaat, geen krassen e.d. maar wel een chroomlaag die niet helemaal heeft gepakt linksboven (niet helemaal ongebruikelijk bij 92’ers alhoewel '91 en '92 daarin de kroon spannen. Wat te doen… Horloges origineel houden en eentje verkopen? Wijzerplaten wisselen en dan de ander verkopen? Ze allebei houden? Lastig, lastig!
4 likes
beide houden.
1 like
Beide houden.
Ga je ze ook beiden dragen? Anders heeft het volgens mij niet veel zin om ze allebei te houden.
Als je de platen omwisselt, zijn ze toch ook nog steeds origineel, of kloppen dan jaartallen/serienummers/details niet meer?
1 like
Ik zou ze beide houden.
Je kan eventueel ook een andere kast voor de linkse kopen, deze Italiaanse ebay verkoper loopt al jaren met deze kasten en andere onderdelen te zeulen.
1 like
Ik draag er maar een van de twee leert de ervaring met andere identieke Sturmanskies in mijn collectie. Stiekem
Zonde om er eentje ongebruikt in mijn horlogela te hebben liggen. Is er iemand hier op het forum die wellicht de wijzerplaat kan overzetten?