Two Tone Only ;-)

18 likes

Nice

1 like

Bicolor Miami Vice Ebel met Zenith El Primero baby!

8 likes

Waar moet ik beginnen?

.
.
.
.
.
Laat ook maar. :slight_smile:

Even serieus, two tone stalen banden zijn een abomination in the eye of the lord, natuurlijk. Maar een two-tone watch head is niet zo’n punt, die kunnen heel erg tof zijn met de juiste banden.

Niet alleen dat, ik zou een heer met knokkel-tattoo’s liever niet als stijlicoon gaan zien. Een two-tone horloge is hier dus op z’n plaats. :slight_smile: Goed pak. Jammer van die foute gast waar het omheen zit.

Tja, iets te hoog bling-bling gehalte voor mij persoonlijk. Er wordt gesproken over een trend. Zou kunnen, maar de vraag die bij mij direct opkomt: hoe lang duurt de trend?

Laten we eerlijk zijn: dit is een behoorlijke niche. Maar wel met een hechte club liefhebbers :thumbsup:

Ik vind het contrast juist gaaf. Meneer Beckham kan het goed hebben. Zelf zal ik er niet snel aan beginnen :wink:

Het is ook niet direct aan mij besteed. Alhoewel ik een paar horloges heb van staal met gouden wijzers,… hmmm. Is dan weer niet echt bi-color of valt het er nog wel onder?

Een enkel voorbeeld:

8 likes

Ik zou nog liever deze dragen, dan dood gevonden willen worden met een Hazes-achtig gedrocht aan mijn pols.:fearful:

1 like

Sorry hoor, maar wat is een “Hazes-achtig gedrocht” ?

Klinkt wel erg negatief…

1 like

Rachel?
:cry:

On topic:

5 likes

Ik moet zeggen dat ik vroeger nooit echt fan was van two tone. Maar hoe meer ik van die two tone, met name, submariners zie hoe meer ik het ben gaan waarderen. Die two tone Rolex GMT in het verkoop gedeelte is echt om je vingers bij af te likken.

2 likes

Ik zou het niet weten, de opmerking kwam niet van mij.

Een foto van niks, maar ik had gister toevallig mijn 90s (?) Pulsar neprolex om. Ik maak mij geen illusies, de meeste zullen uit medelijden zijn maar hij trekt wel blikken :joy:

5 likes

Heb er warempel nog 1 gevonden

4 likes

Two Tone Ex

5 likes

Mooi klokje hoor. Was in de jaren '80 gewoon in de mode en niets mis mee, Net zoals nu grote stalen klokken in de mode zijn… :relaxed: :+1:

Thanks, het is een leuk ding inderdaad. Ik draag hem niet zo vaak, maar wel altijd met plezier. Zelfs een keer een compliment gekregen van een oudere heer in de supermarkt :smirk:
(Oeps vergeten te taggen @Klokkengek )

2 likes

Heerlijk topic. Ben nog steeds erg blij met de mijne.

11 likes