Two Tone Only ;-)

Net opgehaald van de juwelier voor een goede poetsbeurt, nieuwe batterij en gravering. Erfstuk van mijn vader.

9 likes

Ik wilde dolgraag de GMT master 2 in twotone. Eenmaal om de pols moest ik mijn meerdere erkennen. Ik ben echt té blank helaas. Mevrouw Schoen is pigmentaal gehandicapt en kan goud heel goed hebben. Maar die vindt het dan weer niet mooi. Het leven is oneerlijk!

4 likes

Ja eehh… ik vind goud gewoon niet mooi op lichte huid. Een getinte of donkere huid gecombineerd met goud / two-tone is top! Of een door zon gebronsde huid en dan een two-tone of goud, is ook wel aardig.

Dacht heel ff dat je me zat te dollen met jouw derde en het eerste deel van de vierde zin.

Voor hetzelfde geld wordt mijn reactie over dit onderwerp compleet verkeerd uitgelegd en word ik voor iets “mafs” uitgemaakt.
Als je begrijpt wat ik bedoel.

Nee, ik bevestig alleen wat jij ook zegt. Twotone, of geel goud past mooi op een donkere huid. Ik zou ook geen geel kunnen dragen. Geen gele polo, geen gele breitling. Hoe zomers ik me ook voel, hoe goed ik ook dans. Mijn vrouw is dan weer op haar mooist in geel.

2 likes

Hahahaha okee. Ik begrijp je. En inderdaad, geen geel voor mij ook.

2 likes

Hebben jullie nu je zin?! :confused:

3 likes

Jep… nu alleen nog met endlinks voor de skx00* serie :unamused:

Grt. Marco

2 likes

Is dat ook 22mm?

Helemaal top en een beetje fout, gelijk besteld dus …

Dat wel. Als ik two-tone endlinks kan vinden koop ik deze band. Ben al lang op zoek naar een two-tone jubilee!

Edit: misschien dan toch maar voor een turtle gaan… :smile:

1 like

:grin:

Helaas geen geel/goud (geld)

3 likes

Deze natuurlijk!

1 like

Gemiste kans!

1 like

Beetje leven inblazen dan maar :slight_smile:

Horloge loopt prachtig mooi, misschien dat een precidrive van Certina nog zuiverder is, maar dat is geen high beat, wellicht onder de high beats/stemvork is dit de zuiverste die er is, ik ben er erg tevreden mee in ieder geval.
De band zou ik gaan vervangen voor een leren, nou ik ben daar nog niet helemaal uit, de stalen 2 tone band is van een bijzonder hoge kwaliteit, toch wel erg mooi in het eggie :wink:

Picca’s ook maar meteen, daar komen we voor…

2 likes

Ik doe wel mee.

Kuch de horlogemaker heeft hem al klaar en vanmiddag haal ik hem op met de blauwe plaat :heart_eyes:

14 likes

Ein-de-lijk! :no_mouth:

1 like

Haha ja, dan is die precies 22 uur uit mijn zicht geweest :upside_down_face:

Dat kan erger.

1 like

Erg benieuwd :sunglasses:

Voorlopig doe ik het met wit

8 likes

Heel gaaf. Ik heb ook een zilveren/witte tapestry dial in de la liggen voor de 16013

9 likes