De ring die mijn partner op mān bureau achter liet nadat wij ons partnerschap hadden geregistreerd is van RVS. Ik draag hem omdat de geste schattig was.
Wat die autorit betreft: natuurlijk! Alleen als je mij met Neerlandsche Levensliederen confronteert, ja dan zal de radio uit gaan of ik zal uitstappen.
Maar dat gebeurt evenzo met happy hardcore of death metal.
Dat is toch een hommage aan trouwen?
Yup.
Goedkoper, net iets minder waterdicht, en als het stuk gaat hoef je minder te huilen. In financiƫle zin in ieder geval.
[quote=āFate_Amenable_To_Change, post:144, topic:110394ā]
en als het stuk gaat hoef je minder te huilen. In financiƫle zin in ieder geval.
[/quote] Dan hoop ik dat je tevens partnerschapsvoorwaarden hebt opgesteldā¦anders kunde gij van een kouwige kermis weerom komen! Of juist nietā¦
Oh, nee, ik vertrouw mijn partner blind het juiste te doen. Ook bij crisis en rampspoed.
Het gaat mij er meer om dat als je geen kinderen hebt, je het gewoon bij de gemeente kunt laten ontbinden zonder rechter en zo er bij.
Als ze meerderjarig zijn! Andersā¦
Volgens mij kun je met een minderjarige geen geregistreerd partnerschap aangaan. Ik weet het niet zeker, ik kan me vergissen.
Oh nee, zo. Haha. Ik bedoel dat je niet zonder de rechter je partnerschap kunt ontbinden als er minderjarige kinderen in het spel zijn. Een partnerschap met een minderjarige aangaan kan hier inderdaad (nogā:roll_eyes:) niet!
Ik rol over de grond
Om een geregistreerd partnerschap aan te kunnen gaan moet u meerderjarig en dus 18 jaar of ouder zijn. Op deze regel bestaan wel een aantal uitzonderingen. Zo kunnen twee personen met elkaar een geregistreerd partnerschap aangaan, als beide partners de leeftijd van 16 jaar hebben bereikt en waarvan de vrouw zwanger is of al een kind ter wereld heeft gebracht.
Daarnaast kan een minderjarige ook een geregistreerd partnerschap aangaan als zijn of haar ouders hiervoor toestemming geven. Geven de ouders deze toestemming niet en wil de minderjarige toch een geregistreerd partnerschap, dan kan hij of zij de kantonrechter om vervangende toestemming vragen.
In Nederland kan alles, moet wel even weten hoe
Vet
Geweldig ⦠Geweldig ā¦
Zijn dit altijd after market of is deze Sub variant ook af fabriek leverbaar geweest>
Zoja hoe weet je dan of het een redial is of een factory assembled?
Gr/Arthur
Dit is destijds een originele optie geweest. De bezette platen worden aangeduid als een Serti dial (bezet met stenen). Onderstaande links geven nog wat extra informatie hierover.
De variant op de foto is een Submariner 16613 met een originele Champagne Serti Dial. Deze configuratie is origineel door Rolex geleverd.
Neem aan dat je serie# reeks moet weten om te bepalen of het after market of factory assembled is
Aftermarket is vaak makkelijk te bepalen. Of de plaat achteraf niet bijgekocht is en gemonteerd is moeilijker te bepalen.
Mooie sultan plaat. Zie je niet veel.
Pffff ⦠ik heb dit topic gevolgd en veel plaatjes gekeken maar nee,⦠ik kan vind two-tone / gouden horloge echt niet mooi.
Ik zag deze week een filmpje waar LeBron āKingā James een gouden horloge droeg https://www.youtube.com/watch?v=1ypwbI1NtG4 , een prachtig horloge zelfs. Leek mij een PP maar weet ik niet zeker.
Maar mijn punt is, ik denk dat ik het āgeligeā in de kleur van goud, mooier vind staan bij een donker(-der) of getinte huidskleur. Het steekt mooi af.
( Even ter aanvulling en voor de zekerheid, ik bedoel dit serieus!! Oke?? Dus geen vreemde reacties a.u.b. )
Nee hoor geintje. Mijn vrouw heeft een kleurtje ze is Zuid Amerikaans en draagt alleen maar geel goud. Het staat haar ook heel mooi inderdaad. Two-tone kan ik prima mee wegkomen in de zomer.
Ik vind het gewoon erg mooi. Ieder zijn mening.
Ik staar iedere dag even naar deze. Die komt er zekerā¦