Two Tone Only ;-)

Ouderwetsheid is hier triviaal. Een Speedmaster is ook ouderwets. Of een jaren zestig handwinder, of een jaren 70 duiker… Eigenlijk zijn horloges gewoon ouderwets. :slight_smile:

Dat kan wel natuurlijk :smile:

1 like

Idd, maar volgens het artikel weer helemaal hip.
De geschiedenis blijft zich herhalen.

Eertst is het uit, dan is het oud, vervolgens waardeloos, dan wordt het weer hip, en is het weer geld waard.

Snap ik. Ik zou ook niet zo graag dood gevonden willen worden. Dan inderdaad maar liever met een Hello Kitty horloge lopen als dat mij levend houdt. En dan ben ik gelukkig ook nog in staat om te genieten van het Hazes-oeuvre!:slight_smile:

1 like

Jij kamt ook iedereen over één scheer, weet je hoe leuk het is om op zo’n kanon over het water te vliegen?

O m g, ik ben klootjesvolk…

4 likes

Je moet nog veel leren jongeman, dat is duidelijk. Wijsheid komt met de jaren, maar mijn ervaring is… niet bij iedereen :relaxed: Hangt van heel veel factoren af. Jij hebt er een paar tegen. Daar laat ik het bij :slight_smile:

Op één ding na… ik zou met jou- dat is mijn persoonlijke mening, na jouw laatste paar commentaren- nog geen vijf minuten in één auto kunnen zitten. Vergeef me mijn directheid, maar ik kan maar beter eerlijk zijn :slight_smile:

Ik slaap er niet minder om en jij ook niet. Het ga je goed verder :slight_smile:

2 likes

Mijn belastingadviseur draagt zo’n ding :kissing_closed_eyes:

Tag je jezelf nou? :nerd:

3 likes

is een teken van bovenmatige intelligentie. Als er nergens een volwaardige gesprekspartner meer te vinden is, kun je beter met jezelf in discussie gaan. Schakers kennen dat ook. Die schaken ook vaak tegen zichzelf, of met zichzelf.

En, de Russische bijdrage dames en heren:

:grin:

1 like

“Een schizofreen, is nooit alleen” :upside_down:
En nee ik citeerde een fictieve maar toch wel mogelijke reactie. :grin:

1 like

De laatste keer dat ik me jong voelde was in 1979, laten we dat voorop stellen.

Als je nog ooit ergens een goeie humus bar zoekt help ik je met alle liefde hoor, daar doen Hazes en Two-tones niets aan af. Hee, ik luister vrijwillig naar Fanfare Ciocarlia en door de laatste bril die ik kocht zie ik er soms uit als het liefdeskind van Harry Potter en Hans Dorrestijn. We hebben allemaal onze dingen.

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Now that is a lot of information! :grimacing:

Deze ooit een keer gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering :frowning:
Nooit gedragen, maar ach, hij staat leuk in de doos bij de andere Seiko 5jes! :slight_smile:

2 likes

Op weg naar Amsterdam. …

7 likes

Heerlijk!
Ben benieuwd in wat voor bak je stuurt (om het plaatje even compleet te hebben :wink:)

Een fiscaal aantrekkelijke (F)outlander …
Maar de Breitling TT + vergulde stuivers was natuurlijk express vandaag
Waarom? Omdat het natuurlijk gewoon kan
Meeting met 1 van mijn Hindoestaanse klanten
Die vinden TT maar niets, zien veel liever solid gold

2 likes

Speel je ook met jezelf?

1 like

Ach, ik denk dat in het eggie, ieder forumlid een gezamenlijke autorit van een uur wel overleeft.:innocent:

p.s. mijn trouwring is 3 kleurig goud

Deze is momenteel nog two tone, de bezel is na bijna 50 jaar wat kleur verloren.

3 likes

Kun je deze stelling wat concreter uitwerken voor me?