Two Tone Only ;-)

Ook geen klassieke vintage?

Mehh… neuh niet zo nee

1 like

Grappig dit. Heb vorige week een two tone van m’n vader geërfd (Seiko). Ben er heel blij mee. Ligt nu bij de juwelier voor een nieuwe batterij, polijst beurt en gravering. Kan niet wachten en zal bij het terugkrijgen zeker even een plaatje posten.

3 likes

Dat kan ik goed begrijpen, helemaal gezien de emotionele waarde. Geniet alvast van de voorpret.

2 likes

Ja mooi… Ga ervan genieten straks, als ie weer terug is van de juwelier, en een plaatje zou inderdaad top zijn :relaxed:

1 like

Ben ouderwets, dus two tone is mijn enige en alleenige keus.

5 likes

Ach, als jij van hazes houdt zul je wellicht van 85% van mijn muziek gruwen. Ik slaap daar niet slechter van, en jij waarschijnlijk ook niet.

Maar nu we dit van elkaar weten kunnen we gezamenlijke autoritten van langer dan een half uur uitsluiten. Best handig dus. :grinning: :grinning: :grinning:

3 likes

Niet in bezit , maar ik heb dit op 1 of andere manier altijd een erg mooi horloge gevonden.:kissing_smiling_eyes:

nou hup dan! :wink:

vaak is er wel degelijk een samenhang tussen opleidingsniveau, sociale omgeving en bepaalde voorkeuren voor muziek, kleding en andere liefhebberijen

Hoeveel huisartsen rijden een verlaagde auto met een Halfords uitlaat en dragen Adidas Superstars en een Hublot? Hoe zou de normaalverdeling er uitzien qua opleidingniveau als we kijken het publiek bij de Toppers? Of naar wie er goed kunnen darten? Of een jetski huren op vakantie?

:wink:

5 likes

Het voorbeeld dat jij noemt is ook wel een leeftijdsdingetje.

ja daar zat vooral met dat concertgebouw wel wat in, even aangepast derhalve :smiley:

1 like

Voorkeur voor bepaalde dingen zal je inderdaad meekrijgen vanuit het milieu waar je in opgroeit.

Ik heb overigens bij mij op het werk (IT met alleen hbo en wo) wel regelmatig volgouden of two tone modellen gespot.

die zijn niet zo van de mode over het algemeen dus dan mag alles :joy:

3 likes

Zit ook weinig oud geld in de IT…

1 like

Mijn geld krijgt nooit de tijd om oud te worden

:yum:

9 likes

Haha briljant deze.

1 like

Jaren 90 jeugdzonde :grin:

Nu zou ik niet snel meer voor 2T gaan, maar ik moet zeggen dat die nieuwe Tudor Black Bay Two Tone toch wel erg lekker smoelt :slight_smile:

Wel veel nieuw geld, dat dan weer wel.
Mijn moeders kant is oud geld, dus toch nog een beetje oud geld in de IT.

Maar goed voordat we verder afdwalen. Of een ander het niet vindt kunnen om zoiets te dragen maakt me niet veel uit. Ik ben nog nooit in mijn privéleven negatief erop aangesproken, ook niet op mijn werk.

1 like

Er heeft nog nooit iemand me aangesproken op mijn horloges in combinatie met werk/kleding/overtuiging/merk auto/muziekvoorkeur of anderszins