Two Tone Only ;-)

Vrij bekrompen blik m.i.

Maar goed, ieder zijn ding :+1:

10 likes

Een Seiko klatser waarmee je voor de dag kunt komen :sunglasses:

4 likes

Nog ff de wijzerplaat goed laten zien :yum:

8 likes

Het blijft ineens verdacht stil in dit topic ?? Zal ik dan ook maar wat stouts gaan roepen naar bijv. @Klokkengek over deze nep-Rolex :grin:

1 like

En een schakeltje uit de band halen :wink: Haha ik heb nog nooit zo’n Seiko gezien, welk model is dit?

Dat is toch niet stout??? Ik zeg toch juist dat ik die horloges wél mooi vind? Dit is geen neprolex maar een Bulova en dat is toch een gerespecteerd merk? :relaxed:

Edit: leuk dat je hem nog steeds hebt overigens :wink:

1 like

Nee hoor moet losjes hangen :stuck_out_tongue: bestaat ook in de stalen uitvoering. Hier een foto van het kontje :thumbsup:

Ik snap dat gevoel ergens wel. Maar bepaalt dan niet veel meer de drager jouw beeld over zo’n horloge dan het horloge zelf? M.a.w.: denk je er even negatief over als een gesoigneerde liefhebber met goede manieren een two tone horloge draagt?

1 like

Daar heb je wel een punt, misschien. Ik heb vooroordelen, minstens zoveel als ieder ander…
Ik durf te wedden dat onderstaand horloge door iedereen hier wordt geassocieerd met Geer&Goor types, niet met accountants.

Denk eerder aan een mooie dame dan aan deze twee Heeren … maar zoals eerder gezegd, ieder zijn smaak :wink:

4 likes

Idem🖒😂

1 like

+1 :smile::+1:

Nog weer een vooroordeel, ik bedoel van jou dan ? :wink:

3 likes

Nou vooruit:

5 likes

Als mijn accountant met zo’n ding rondloopt, zou ik mij zorgen maken. Inderdaad een vooroordeel. Evolutionair gezien is dit een bewezen goede strategie.
Anyway, de consensus hier is dat two tones verschrikkelijk mooi zijn. Mijn mening is de afwijkende, blijkbaar. No problem.

Nee, mooi kunnen zijn.
En ik denk niet dat u de enige bent die het verschrikkelijk vindt, u bent een van de weinigen die het in een topic roept, waar mensen trots hun bezit laten zien.
Maar ook dat mag, no problem :+1:

2 likes

Ik ga hier even een flink cliché matig verhaal ophangen.
Mag dat, ja dat mag.
Ik vind Two Tones echt mooi als ze bij de drager passen. En dan niet enkel in verhouding tot de rest van hun outfit maar vooral dat die klok moet “ownen”.
"Goh weer fantastisch uitgelegd @Dpvh, kon je dat echt niet gewoon in het normaal Nederlands verwoorden? "
Nee dat kan ik niet. :upside_down:
Dus Two Tones : Vet? Ja dat kan makkelijk!
Of ze echt meer “in” zijn dan voorheen? Geen idee ik ben (gelukkig) geen trendwatcher van beroep :grin:

3 likes

Ik denk dat u helemaal gelijk heeft! Niet dat het belangrijk is wat ik denk, maar toch…het is weer een gedachte erbij. :relaxed:

1 like

Andere forumleden waren mij voor met reageren, maar dat maakt niets uit. Je hebt altijd recht op je eigen mening toch, maakt niet uit wat een ander vindt. Ik denk dat @Boetje en @Dpvh gelijk hebben in hun reacties. Ik kan er niets nieuws aan toevoegen. En ik denk ook dat u recht heeft op uw eigen mening, wat een ander daar ook van mag vinden. U drukte het alleen- laten we het voorzichtig zeggen- wat ongelukkig uit, maar dat is mijn mening :slight_smile:

1 like

Ik ben niet kapot van two tone of überhaupt gouden horloges.

Maar over smaak…