Typisch

Hebben jullie dat ook wel eens.
Je ziet een leuk horloge op e-bay en je doet een bod waarvoor je niet verwacht dat je de veiling zal winnen.
Zo’n 3 uur voor het eindigen van de veiling is mijn hoogste bod tevens het huidige bod dus verwacht je dat daar zeker nog iemand over heen zal gaan.
Maar dan blijk je de volgende ochtend toch de enige te zijn geweest die wat in het horloge zag.
Dus wordt ik onverwacht dit jaar toch nog een horloge rijker want deze komt binnenkort mijn kant op.

Top!
Alleen moeten de rode wijzers gele worden en dan ben je het heertje.

Helaas heb ik dat nou nooit. Blijkbaar heb ik niet bepaald een unieke smaak of zo!

Mooi dat jij wel dat geluk hebt, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd.
Ik had ook een max bod gedaan en de bedoeling om het einde te volgen voor het geval ik overboden zou worden maar werd weggeroepen om onverwachts op het werk in te vallen.
Je hebt me met een dollar overboden.
De rode wijzers staan het model goed en per slot van rekening is het toch gebruikelijk om Seiko’s licht te modden:)
Veel plezier van dit mooie exemplaar.

Mijn beste,

Proficiat met deze verwachtingsvolle aanwinst.
Je hebt met de juiste inzet goed gewikt en gewogen. En het resultaat mag er dan ook zijn.
Chapeau!!
En je weet: “Seiko’s zijn gemaakt om de tand des tijds ruimschoots te overtreffen“.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

hmm, ik heb dat heel af en toe nog wel eens. :slight_smile:

en die veilingen zijn meestal spannender dan veilingen die aan het oplopen blijven!

Mooi horloge hoor, maar ehr, geel?

Ik zal eens gaan zoeken, vind rood ook netjes

Veel plezier ermee

Hoi Rob

Ja, de meeste hebben idd gele wijzers.(ik begrijp uit je reactie dat rood dus sowieso een mod is)
Ik vind deze rode wijzers echter zeer goed staan, dus tenzij ze in real-life tegenvallen blijven ze er op.
Alweer seiko nr9 (:P)

Zo zie je maar weer it’s a small world.

succes met de verdere jacht :wink:

Erg mooi. hoe duur en waar?? jaloers!!!

Heb het horloge nu een tijdje op de pols en het is een erg prettig model. Maar hij zal onder handen genomen moeten worden zowel cosmetisch als onder de motorkap.
De gangreserve is onvoldoende om 'm op tijd te houden na een nacht op het nachtkastje.
Het glaasje ziet er uit alsof het met seconde lijm is vastgezet en ook de ring waar het glaasje in vastzit zat los dit heb ik zelf voorzichtig vastgeklikt en lijkt daarmee opgelost.
Verder wil de uur/minuten wijzers vervangen en waarschijnlijk een nieuw badje met contrasterend rood stiksel.
In het nieuwe jaar maar eens contact zoeken met de seiko wizzard.

En omdat we allemaal dol op foto’s zijn hierbij nog een paar eigen shots


Leuk horloge vind ik.
Is hij ook nog waterdicht, of maar een beetje of heel even?

Bandje is maar lala, misschien eens een rubberband?
Of in ieder geval een iets bredere.

http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p2133h304s313-Watch-band-20mm-blac.html

ook in allemaal andere frisse kleuren.
(ik heb er zelf NOG niet besteld