TZ-UK discussie over duikers. Mooiste rijtje ever!

Op TZ-UK vraagt iemand wat suggesties om zijn horlogedoos te complementeren. En dan krijg je dus wat ideeën aangereikt… met foto’s… Hou je vast!

http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=108563&st=0&sk=t&sd=a

Wow, mooie klokken zeg. Maar ja het zijn niet de goedkoopste.

Schitterend! Thanx 4 sharing…wat ziet zo’n U1 er anders uit zeg met zo’n band.

Idd een leuk topic, heb het niet gelezen dus enkel de plaatjes bekeken… maar mooiste rijtje ever???

Mis er wel erg veel hoor… oa van Jeager, IWC, Panerai, etc. kortom de mooiste staan er wat mij betreft niet tussen. :slight_smile:

Desalniettemin altijd leuk om plaatjes te kijken… thx

Toch wel leuk om te bekijken, hoor! Ik word er alleen zo hebberig van… :wink:

Paul G. Schreef:

Toch wel leuk om te bekijken, hoor! Ik word er
alleen zo hebberig van… :wink:

Verschrikkelijk hè!! Dat heb ik ook… net even op de site van Jeager zitten kijken, moet ik eigenlijk niet doen…aargh. :wink:

Heerlijk altijd die topics.

Voor de plaatjeskijkers dan. :~

Kwijl!::o Ben dol op duikers!

je wordt bedankt!

ik heb er eentje tussen zien staan… aagh, tjonge jonge!.. :slight_smile:

ziet er niet verkeerd uit … maar mooiste rijtje ever …weet ik zo net nog niet.

neh, niet het mooiste rijtje maar wel weer wat inspiratie :slight_smile:

ach… wat is mooi;)

Mooi rijtje! Gek dat de PRS-2 van de eerste foto niet vaker terugkomt. Misschien komt dat door de oplage van 202 stuks, maar het is imho een van de stoerste duikers ooit!?

Voor mij is het criterium, dat het ook echt een toolwatch moet zijn. Tsja… dan is dit toch wel mijn favoriet samen met de Sub: de 6309. Hier mijn NOS exemplaar:

Als het zijn van een echte toolwatch de enige criteria is, dan zijn er wat mij betreft heel veel horloges die daaraan voldoen!

Jij hebt toch een Dreadnought, Henrik?

Yep.

Lucky you:D

idd mooi rijtje, dank voor de tip

Staan mooie dingen tussen hoor. fortis is leuk. Doxa is erg gaaf. IWC is sjiek. Ook een 007 wordt genoemd. Weinig kleine merken en te weinig echte vintage klassiekers. Duikers rule.