Ben net zoals zovelen constant op zoek naar nieuwe kanalen om info en horloges op de kop te tikken, alhoewel ik de vereiste 50 posts heb kan ik het salesforum niet meer terug vinden in de forumlijst… Iemand een ideetje ?
williams Schreef:
alhoewel ik de vereiste 50 posts heb kan ik het
salesforum niet meer terug vinden in de
forumlijst… Iemand een ideetje ?
Tegenwoordig heb je 250 posts nodig voor de SC.
Krijgen het hoog in hun bol daar in de UK. . .
Gr. Glenn
50 posts en 60 dagen lid om de sc in te kunnen zien.
malus65 Schreef:
50 posts en 60 dagen lid om de sc in te kunnen
zien.
Dat dacht ik ook.
@Williams, heb je al een keer opnieuw ingelogd?
You can view Sales Corner if your post count is 50 or more and you have been registered as a member for 60 days or more. You can post in Sales Corner if your post count is 250 or more and you have been registered as a member for 180 days or more.
Gewoon een paar maanden geduld en vooral niet speed-posten met onzin, want dan wacht er een horde forumpolitie die je even lekker onderuithaalt met uiteindelijk de commandant die je postcount weer lekker terugzet naar nul zodat de cyclus weer overnieuw begint.
Enerzijds begrijp ik de achterliggende gedachte wel, anderzijds is TZ niet meer wat het geweest is, net als de huidige horlogelijn welke in aankomst is.
= rant over =
…maar het werkt wel goed. Aanbod van horloges is goed en als je mag verkopen, ben je pje horloge ook zo kwijt tegen een goed bedrag.
Menno
Dat van die posts weet ik wel… Als ik inlog krijg ik wel alle beschikbare forums te zien maar het,salesforum staat er niet meer tussen, heb al een berichtje gestuurd naar een moderator maar daarop komt gewoon geen reactie…
Heb ook een aanvraag gedaan bij uhrforum.de hier moest ik zelfs een motivatie geven, ik in mn beste duits gezegd dat ik lid was van ons geliefde forum en op zoek was naar info en graag eens een horloge kocht of verkocht, na 2 dagen kreeg ik een doodleuk bericht dat mijn account was geschrapt. K heb geantwoord dat het de eerste keer was dat ik me moest verantwoorden en motoveren om lid te worden van een forum en of de geschiedenis hun nog steeds niet had geleerd een beetje minder in hokjes te denken… Nog geen antwoord gekregen…
Veel fora willen nou eenmaal geen bezoekers die het forum als marktplaats zien en inhoudelijks niets bijdragen. Ook is het om de vertrouwelijkheid te waarborgen. Het gaat immers vaak om forse bedragen die worden betaald zonder de waren in handen te hebben. TZ-UK is geen uitzondering. Gewoon meepraten en geduld hebben tot je aan de voorwaarden voldoet.
williams Schreef:
worden van een forum en of de geschiedenis hun nog
steeds niet had geleerd een beetje minder in
hokjes te denken… Nog geen antwoord gekregen…
Met zo’n opmerking maak je vrienden.
williams Schreef:
heb geantwoord … of de geschiedenis hun nog
hokjes te denken… Nog geen antwoord gekregen…
De oorlog is 67 jaar geleden beëindigd :X
Vahalis Schreef:
williams Schreef:
worden van een forum en of de geschiedenis hun
nog
hokjes te denken… Nog geen antwoord
gekregen…Met zo’n opmerking maak je vrienden.
Zwakke opmerking inderdaad (TD)
Hey rick, bedankt voor de nuttige info!
En dat zonder een vragenlijst te moeten invullen…
Ik heb ongeveer een half uur gespendeerd om in mn beste duits te proberen omschrijven waarom ik lid wou worden, het antwoord was dat mn account werd verwijderd en niets meer… Is dat dan een manier om vrienden te maken ? Het lijkt wel of je op een forum alleen maar info mag geven of delen, maar als je durft zeggen dat je soms eens een horloge wil kopen of verkopen, ho maar !
Dacht ik ook…