U-Boat B45-08 LI046M Cronografo Limited edition (0119/1000) - Waarde

Goedeavond,

Ik heb jullie hulp nodig voor het volgende.

Ik ben in het bezit van een U-Boat horloge die door mijzelf nieuw gekocht is in 2004.
Ik doe niks meer met dit horloge en probeer te achterhalen hoeveel de waarde is van dit horloge.
Vanzelfsprekend heb ik gezocht op internet, maar ben erachter gekomen dat hier zeer weinig informatie over te vinden is.

Zie onder voor meer informatie van het horloge:

• U-Boat
  • B45-08 LI046M
  • Cronografo
  • Limited edition (nr. 0119 van de 1000)

Ik hoop echt dat jullie mij hierbij willen/kunnen helpen, en alvast mijn excuses als ik deze vraag in een verkeerde topic hebt geplaatst.

Groet,

Marc

2 likes

Ik kwam ook niet zo gek veel tegen. Quartz, de ‘normale versie’ was nieuw 460 dollar. Ik gok dat je er op Marktplaats / Facebook nog wel 200 a 300 euro voor kunt krijgen.

https://www.chrono24.nl/uboat/index.htm

En daar de helft van.

Bij mij hier op hf ook wel 200 euro hoor Ide :smirk:

Ah, je gaat hem kopen? :smiley:

Nee , maar voor 200 wil ik er wel een keer een proberen :wink:

Nou hup stuur een PB, dan is het topic zo weer gecompleteerd :upside_down:

2 likes

Denk dat ik al te laat ben :smile:

1 like

Bedankt voor de reacties.

Met het risico dat ik er een soort ‘tussen Kunst en Kitsch’ van maak: blij of teleurgesteld met de waarde-inschatting? :wink:

2 likes

Ik denk teleurgesteld…

Ik heb de non-chrono quartz voor 200 weggedaan. Kijk maar wat je er mee doet :wink:

Niet echt teleurgesteld hoor.

Vind het alleen nog steeds moeilijk in te schatten.
Zoals ik zei heb ik ook het internet afgezocht maar kan nergens prijzen vinden van dit specifieke type.
Ook is het 1 en ander onduidelijk, omdat er 1000 van zijn.

Recent of lang geleden? Die dingen waren ooit aardig in namelijk. Tegenwoordig is dat wat minder.

Maar nogmaals bedankt voor jullie hulp!

1 like

OK, dankjewel!

1 like

De afschrijving van een U-Boat gok ik op tussen de 50% en 60% bij een net exemplaar. En dan niet van de adviesprijs maar van de echte verkoopprijs. Dat limited verhaal vind ik ook lastig in te schatten.

Recent. 10jr geleden gekocht voor 550. Toen waren ze idd aardig hip :sunglasses:

Moest wel keer snikken toen hij open ging voor een batterij wissel trouwens haha

3 likes

Een mini binnenwerkje zeker.
Een beetje Tw steel gebeuren?

Ehm je bedoelt elke keer wanneer je hem om deed?

5 likes