U-Boat Chimera

Brons is helemaal hot. Nu gebruikt U-boat het ook. Ik vind het materiaal best bij het ontwerp passen.

Wat vinden jullie ervan?

Stoere rotor ook die helemaal past in de stijl van de klok. Wel apart dat ze het achterdeksel ook in brons hebben gedaan. Veel merken houden dat op staal of titanium om huidirritatie te minimaliseren.

Er is ook een uitvoering icm PVD. Erg fraai, al hoop ik niet dat de wijzerplaat tint te (fel) oranje is irl. Past imho minder als de kast patina ontwikkelt.

brons, ik kan er écht niet warm van worden

dat materiaal moeten ze gebruiken voor kerkklokken e.d., niet voor horloges

Als U-boat fan ben word ik hier warm van, super mooie klok die door de patina straks alleen maar mooier wordt. Een nadeel is de prijs, ver boven mijn budget.

Brons, ja! Dit, nee…

Schot in de roos van U-boat.
Maar of ik het nog mooi vind als de verkleuring van het brons optreed vraag ik me af.
Kost dit?

Het achterdeksel ook brons?? dan heb je dus een groene pols volgens mij, en ja ik vind de kroon niet mooi, doet me te veel denken aan een dop van een fles, ben wel fan van brons trouwens, het heeft gewoon wat!

Mijn beste,

Zo op het eerste gezicht niet helemaal mijn smaak!!
Ik zou dit horloge eigenlijk in het echt moeten zien om het de waardering te geven die het wellicht toekomt.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Vooral de PVD versie ziet er bruut uit.(tu)

lelijk … met al die frutsels

Weinig subtiel, ik hou er niet van.

Duidelijk een gevalletje ‘overdone’ in mijn ogen.

Wal-ge-lijk… Naast dit ding is een Hublot nog mooi… Bah…

+1

floris Schreef:

Het achterdeksel ook brons?? dan heb je dus een
groene pols volgens mij

Patina op je pols :smiley:

Kan ook rode pols zijn. Met jeukende bultjes of erger…

H47 Schreef:

lelijk … met al die frutsels

Normaal gesproken ben ik daar ook niet zo van. Maar bij deze combi vind ik het passen. Doet me denken aan machines uit 't industriele tijdperk. En dan die plaat op de zijkant van de kast. Als 't ware een echt schip is… :sunglasses:
Zo fout dat ie leuk wordt.

eric128 Schreef:

Schot in de roos van U-boat.
Maar of ik het nog mooi vind als de verkleuring
van het brons optreed vraag ik me af.
Kost dit?

Afhankelijk van uitvoering en aanbieder tussen de 5 en 7 duizend euro.

Ik vind het lachwekkend, en dan die prijs::o::o

in top gear termen… uncool

En dan te bedenken dat het leukste van het klokje onder de kleding verstopt raakt
Tenzij men natuurlijk rechtsdrager is :sunglasses:

Brons? dat is toch alleen voor medailles voor de derde plaats??:wink:

Groet
Herman