Hoi hoi, ik heb een vraag over een horloge of deze echt of nep us. Kan iemand me aub helpen met info
Wat maakt het uit? Als jij 'm mooi vindt…
ga maar uit van nep, kan het alleen maar meevallen
Sorry je hebt gelijk, ik ben Pascal woonachtig in ijmuiden. Kreeg dit horloge van iemand die ook niet weet of hij echt of nep is. Vandaar dat ik het hier wilde vragen
Hier gekocht? Daar staat toch Genuine. Dat betekent “echt”.
Fake
Nep, maar heb er geen verstand van…
Hier geldt de Gulden Regel: “Als je een horloge krijgt van een merk met enige statuur & de gever weet niet of hij echt is, is hij nep”. YMWNV (your mileage will not vary).
Vanaf hier ziet die eruit als een neppe echterd, maar het is lastig kijken door een bierglaasje
Ach, je hebt m iig niet “georven” of “in een taxi gevonden” …
Staat er een nummer aan de zijkant van de kast?
@iemand geef even uitsluitsel, we komen er niet uit
Dit zou best eens een origineel kunnen zijn.
0915
Volgens mij ben ik hier de residente U-Boat expert. Lees: ik heb er een en heb nog nooit een andere zien voorbij komen
Wat me wat stoort is de toestand van het glas, ziet er heel gekneusd uit terwijl er saffier hoort op te zitten.
hijs in ieder geval nie meer waterdicht…
Het originele glas zou mineraal moeten zijn …lees ik dan.
Ik zit in de Martin-hoek. Dit is een lelijk ding, maar dat maakt 'm nog niet nep. Eerste gut-feeling - echt. Kan me wel herinneren er vroeger een of twee in handen gehad te hebben voor een batterij. Pakweg 2007.
Laatst een nepper in handen gehad, mechanisch, deed niks meer, of ik er 's naar wilde kijken.
Nee.
Maar deze - ach, de echte is ook niet veel soeps hoor, met een dames-kwartswerkje er in, en een mega plastic spacer.