U-Boat Flightdeck 50 mm

Te koop.

Ik verkoop dit horloge omdat het door mij niet meer gedragen wordt. Mijn interesses zijn in de loop der jaren veranderd. Maar het blijft een mooi horloge.

Merk en model: U-Boat Flightdeck
Diameter: 50 mm
Leeftijd: 2008
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 09-02-2008
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja (doos en garantie kaart en rekening service)
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie (krassen, werking etc): zie foto’s horloge is gedragen maar ziet er nog netjes uit. Band is niet origineel. In 2013 heeft het horloge nog een service gehad rekening aanwezig.
Soort uurwerk en kaliber: ETA A07112 uurwerk

Vraagprijs: 1050 euro.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Bedank voor het kijken.

:up::arrow_up:

Mogelijk iets te fanatiek geprijsd :smirk:. Maar omdat ze niet veel voorbij komen maakt het prijzen lastig. Omdat ik vind dat ze gedragen moeten worden, zal serieuze prijsdrop ook nodig zijn denk ik. Mocht je wel interesse hebben maar een andere prijs voor ogen hebben hoor ik het graag.

Daarom nieuwe prijs 800 euro.

:up::arrow_up:

Nog maar eens onder de aandacht, mooie knaller voor de zomer. Prijsdrop naar 700 euro.

:up::arrow_up:

Voor de komende paasdagen. 650 euro.

:up::arrow_up:

Blijkbaar was de paashaas nog niet helemaal los na de laatste prijsdrop. Daarom voor deze zomer knaller een verlaging naar 585 euro wie gaat er met deze kanjer vandoor. :wink:.

1 like

:up::arrow_up:. Hij moet toch een keer bij iemand in de smaak vallen zeker met dit mooie weer komt hij echt tot zijn recht. Daarom de prijs maar weer omlaag naar 500 euro :weary:.

Voor dat geld heb je dan ook meteen een mooi complete set. Zeker op het internet geen goedkopere te vinden.

:up::arrow_up: nog maar weer eens onder de aandacht met een kleine prijsdrop. Naar 450 euro.

:up::arrow_up: prijs maar weer iets naar beneden voor deze knaller.

:up::arrow_up: prijs omlaag naar 400 euro opgehaald.

:up::arrow_up: laatste prijsdrop naar 350 euro voor deze complete set in top conditie.