U-boat horloge

Ik wil erg graag een u-boat horloge kopen, maar ik doe dit liever toch in de winkel en niet op internet. Kan iemand mij vertellen waar deze te koop zijn? Het liefst in de regio Rotterdam.

Ik heb U-Boat horloges voor het laatst in Bijenkorf gezien.

Ja en bij Brunott bij de Mediamarkt dus tegenover .
En bij Cityhouse bij de Cartier -shop

ok bedankt heh,…

Wat vinden jullie trouwens van u-boat, is het qua kwaliteit een beetje in orde of niet? Ik wil namelijk een 45mm lefthook kopen.

Mooie klok toch, loopt altijd, dmv de batterij. Groot en duidelijk.
Word geleverd met 2 banden, zwart en terra.

Hoi Jan Peter

Ik heb zelf de lefthook 53B (met kastnummer 3) de kast is gemaakt van 316L edelstaal. De nieuwe modellen schijnen zelfs saffierglas te hebben ipv mineraalglas? Er zit een Zwitsers quartz uurwerk in, en door de lefthook draagt hij ook prettig. Hij word geleverd met 2 banden, een bruine met vouwsluiting en een zwarte met gewone sluiting. Hou wel rekening met reacties zoals ‘heb je een stationsklok om” .
Al met al een leuk klok(je).

P.s. ga wel voor een U-Boat en laat je niet verlijden tot het kopen van de goedkopere TW-steel.

Groeten,
Lampie

Ik heb zelf de Lefthook 53 en ik heb nog nooit zoveel complimentjes gehad over een horloge als over m’n U-boat

Wat is er mis met een TW steel als ik vragen mag?
Ik heb er zelf geen hoor maar ik zag ze gister toevallig staan en ik vond ze wel mooi, maar jij hebt er dus slechte ervaringen mee?

Groetjes Robbert

Waarom geen goedkope TW-Steel? Mijn broertje heeft er 1 de Left hook (Uit de handel genomen door proces met U-boat) Dus wel een hele bijzondere. Je betaalt veel minder voor dezelfde kwaliteit. Precies zelfde uurwerk doosje etc. U-boat is alleen duurder geworden door vraag en aanbod verhouding. Vroeger kostte een U-boat ook maar 200 euro.

Het schijnt trouwens zo te zijn, dat de huidige modellen uitloopmodellen zijn en dat u-boat een hele nieuwe weg inslaat.

Prijzen richting Breitling niveau, wat dit qua uurwerk betekent weet ik niet, maar ik verwacht en hoop dat het nu geen quartz modellen meer worden.