U -boat

balen mijn u boat is al 1,5 mnd weg voor reparatie ik wist net dat de weg naar italie zolangggggggggggg was ,en met augustus vakantie maand in het voor uitzicht denk ik dat het nog lang gaat duren aftersale van ifo is ronduit slecht .

Dramatisch slecht. Geef volgende keer ff een seintje!!!
Jur

Probleem is niet echt U-boat maar VisaVersa, distribiteur waar alles erg moeizaam gaat.

Pak je service via een andere distribiteur is het binnen een maand opgelost.

Fluthorloge en flutservice, hype klok, over 5 jaar is het merk bijna geheel verdwenen, de juwelier in Rotterdam vermeld in de etalage al dat er 20% korting word gegeven en met onderhandelen kan er meer af, dusse duidelijk genoeg lijkt mij, flut dus.:sunglasses:

Genesis

Welke juwelier?

Naam ff kwijt op de hoek van de oude Binnenweg in rotterdam, vlak waarbij vroeger Termeulen was. Volgens mij is het Brunott op nummer 45a. Maarre hobbymatige interesse, of als medejuwelier om je collega de ‘les’ te lezen?!:sunglasses:

Genesis

Meer dan 20 % op een U-Boat klinkt niet onaardig. Ga wel ff kijken binnenkort. Sowieso vind ik Brunott een leuke zaak.
Jur

Ik hoor veel van deze berichten over U-BOAT. Ze verkopen meer dan ooit, de eindcontrole sucks en er zijn veel exemplaren die in de eerste maand al terug moeten. Tevens hebben ze niet voldoende capaciteit om de problemen op te lossen. Nog even en ze gaan aan hun eigen succes te onder. Ik zou zeggen, verkoop wat minder, maar wel van betere kwaliteit!

Koop toch een Montres de Luxe :slight_smile:

Net bij Brunott geweest. Ze hebben er nog een stuk of 8. Niets van de oude serie (op één quarts na) en de rest nieuwe serie maar niet zo mooi.
Tegenvaller, hoewel… wél hele mooie Breitling-corner !!!
Prof 2 bandje kon ik niet laten liggen…
Jur

Ik heb ook nog een aardige collectie liggen van U-boat oude collectie.
classico’s, stuk of 6 flighdecks en een thousands of feet orange, mag tegen 30% korting weg

inmiddels is hij weer retour uit italie maar of het probleem echt verholpen is darheb ik mijn vraagtekens bij maar de tijd zal het leren,hij was nml weg om dat hij erg onregelmatig liep,+2min per dag of -3min per dag en volgens mijn horlogemaker was dit een probleem in de gangreserve maar ik hou hem in de gaten gr hans

Ik hoop dat het is opgelost. Dan heb je er tenminste weer plezier van:)

U-Boat blijft een ‘hype’ en flutklok, ik denk dat er voor dat geld mooiere en betere horloges te koop zijn.

Genesis