U_R_a_Bus

Gisteren horloge gekocht van @U_R_a_Bus - zeer vriendelijk ontvangen met een lekker pintje erbij, en vlotte transactie!
Aanrader!

:+1: :+1: :+1:
Top !
Horloge verkocht aan Kris
Goede communicatie
Snel betaald
Bedankt @U_R_a_Bus !!
:+1: :+1: :+1:

Ik sluit me er volledig bij aan. Communicatie was goed, betaling was vlot. @U_R_a_Bus, veel plezier met het horloge.

@U_R_a_Bus

Fijne ervaring met Kris. Bedankt en enjoy!

Zeer plezante ontmoeting met Kris gehad. Heerlijk over horloges in het algemeen en Sinn en Fortis in het bijzonder gekletst. Bedankt voor het pintje :wink:
Tot een volgende keer!

Vlekkeloze transactie, zeer netjes.

Hier ook een fijne ervaring met Kris.
Heeft een horloge van mij overgenomen, prettige communicatie en een vlotte betaling.

Zeer nette ervaring met @U_R_a_Bus Kris (die een erg mooie verzameling heeft!). Snelle en makkelijke afspraak halverwege onze beide woonplaatsen. Kris is een enthousiaste en betrouwbare liefhebber; aanrader dus!

Mooie ruil met Kris @U_R_a_Bus gedaan. Prettige communicatie en snelle verzending. Bovendien horloge helemaal als geschreven. Graag nogmaals (en dan wellicht wel persoonlijke overdracht).

Vorige week een mooie Seiko aan Kris @U_R_a_Bus verkocht. Prettige vlotte communicatie en snelle betaling, aanrader. Nog bedankt Kris en heel veel draagplezier van deze speciale 5 :+1:t2:

Seiko recraft verkocht. Vlotte communicatie en snelle betaling. :+1: