Als ik me niet vergis, is dit 1 van de merken dat door watch2day wordt gevoerd…
16,5cm. Mijn Squale en Meistersinger zijn ook 42mm en die passen prima.
Dat is wel minder ja. Dat is o.a. ook waarom ik die andere van Technotempo niets vond.
Dat is dus ook iets wat me door de kop gaat. Heb net een Squale gekocht, een mooie Hamilton gekocht (topic met foto’s volgt nog i.v.m. verwachte service die nodig is). En straks nog de HFLE die erbij komt.
Wellicht wat meer geld opzij zetten inderdaad. Dan heb ik volgend jaar eerder de GS bij elkaar of juist een andere (lees duurdere) variant GS.
Eerlijk is eerlijk, deze is nog echt tof ook. En een gavere uitstraling ook.
Het is een duidelijk verhaal. Vooral met de info van jullie waar ikzelf nog niet op gelet had of naar had gekeken.
Deze laat ik lekker gaan. En wellicht die van Ome Ali erbij, daar denk ik nog even over na. Want extra geld in het GS potje kan natuurlijk ook geen kwaad.
zie ze ook regelmatig voorbij komen, maar ook twijfel over kwaliteit en value for money.
Ik houd het in de portemonnee en leg het later bij een bewezen topper
Sparen voor de Grand Seiko for sure. Als dat het horloge is dat je echt wil, moet je dit soort prul links laten liggen. Dan heb je de GS sneller dan je denkt!
Goede research waarmee dit onderwerp zo’n beetje op zijn einde is gekomen.
Hahaha, dit is echt wetenschap van de bovenste plank.
Precies dat haha.
Maar dit soort dingen zijn wel wat dit forum voor mij zo prettig maken.
Advies vragen, geven of krijgen. Als hobbyist kun je ook niet altijd alles weten en dan is een kennisbank met andere ervaringsdeskundigen wel erg prettig.
Op basis van wat ik zie is het een prima clubje marketeers die nog horloges uit weten te peopen ook Ik vind de horloges prachtig. Voor iemand anders.
Vergeet Maen niet! Generieke, niet onderscheidende band van de plastic-alligator (waar overigens niets mis mee hoeft te zijn zolang de prijs van het eindproduct daar ook naar is)
Nou, Maen is bij mij bij deze zijn credibility kwijt. Ook zij maken gebruik van off the shelf troep.
Als je dat criterium loslaat op de horlogewereld blijft er behalve de de producten uit de hoge hoed van Richemont, Swatch Group en Rolex (die tussen hun labels/merken ook veel delen) niet heel veel over vrees ik
Innovatie en eigen smoel zijn niet goedkoop.
Ben ik met je eens, maar je kan ook gewoon goede kwaliteit leveren. Dit bandje valt na sporadisch gebruik al bijna van ellende uit elkaar. Het oogt ook gewoon goedkoop.
Zolang je beoogd publiek bereid is daar voor te betalen: 100% Ik denk dat wij elkaar de hand kunnen schudden en dan zien dat geen van ons beiden een Ublast om de pols heeft
Kwaliteit leveren is vaak ook wat kostbaarder.
Alleen zegt een vraagprijs niets over de kwaliteit. Dat zien we met dit merk en vele andere merken.
De woorden ‘vaak’, ‘ook’ en ‘wat’ kun je in deze context wel weglaten