Heeft er iemand een idee waar ik een crystal met cyclops & originele kroon kan vinden voor mijn Polerouter? Eventueel nog een 16/18mm buckle.
Alvast bedankt
Heeft er iemand een idee waar ik een crystal met cyclops & originele kroon kan vinden voor mijn Polerouter? Eventueel nog een 16/18mm buckle.
Alvast bedankt
misschien ken je deze site al http://www.polerouter.com/ en onderdelen is soms tijdrovende bezigheid
maar het is een mooi horloge en moeite waard
Hen zelf ook zo een exemplaar, en hen zelf de glas gepolijst ( was ondoorzichtig geworden )
Groeten Iwan
eBay lijkt me. Je kan ook eens een WTB op omegaforums.net plaatsen, daar zitten best veel UG verzamelaars.
Let bij het glaasje even goed op de maat, want stalen kasten hebben een andere diameter dan gouden exemplaren en ik vermoed dat dit ook wel eens zijn weerslag op de glasmaat kan hebben.
Fraaie trouwens.
Gemerkte kronen werden op latere modellen gebruikt, het kan best dat je een originele niet gemerkte hebt, zo van de foto te zien lijkt hij hetzelfde als die op mijn pole router zit.
Ik heb 3 glaasjes die nog verpakt zitten, weet niet of daar een bij zit in jouw maat en met datumvenster, als je weet welk typenr. je nodig hebt mag je 'm wel overnemen van me.