Ugly watch company

In de USA was veteranendag. Ugly watch company bood 2 horloges aan. Voor veteranen. Als veteraan in de eerste Golfoorlog dacht ik, dat ik wel een kansje kon wagen.
Zoals Amerikanen betaamt dachten ze alleen aan hun eigen veteranen. Maar ze waren sportief en sturen mij ook een voorproefje van hun nieuwste model. Misschien hopen ze op een Europese ingang.
Ik heb nog nooit een horloge beoordeeld en publique. Dus waar moet ik op letten? Movement? Kwaliteit armband. Presentatie.draagbaarheid? Ik kan niet zoveel specifieke info vinden over dit merk. Hier kopie van fb site. Ik heb de naam van de andere winnaar even weggekrast.
Ben benieuwd… Wordt vervolgd…

10 likes

Afmetingen, uurwerk, precisie?

Ziet er zo op het oog best leuk uit.
Gefeliciteerd

Wat leuk! Gefeliciteerd ermee. Vind ik dan weer de naam gaaf: Ugly Watch Company. Alhoewel ze er dan wel goed uitzien. Succes met de review! :+1:
P.s. ik zou even je achternaam weg krassen.

Gefeliciteerd! En enkel afgaande op het plaatje, ziet het horloge er zeer aardig uit.

Wat leuk! Gefeliciteerd! Het lijkt zo makkelijk, maar een review maken is best lastig. Ik heb het in het verleden ook gedaan voor totaal andere producten. Het is makkelijk als je er enthousiast over bent, maar erg moeilijk als je het tien keer niks vind.

Waar moet je op letten? Ligt er ook een beetje aan of het semi commercieel is of dat je het objectief wilt houden of juist compleet subjectief. Het is een beetje afhankelijk of er afspraken zijn gemaakt tussen jou en hen.

Bedenk een opbouw en wat je wilt bespreken zodat je niet van de hak op de tak springt.
Bijvoorbeeld:

Eerste algemene indruk van het horloge.
Technische aspecten als: afmetingen, caliber
Afwerking van het horloge van de wijzerplaat, wijzers, kast, wel of geen gesigneerde kroon.
Dan iets subjectiefs zoals hoe het draagt.
Negatieve en positieve aspecten.
Conclusie.

Wordt het een geschreven review of youtube?

In ieder geval heel veel succes er mee en we zien de review graag tegemoet.

Leuk en gefeliciteerd met je horloge.

Ik denk dat je gewoon moet vertellen wat jij er van vind, je bent geen journalist.

Hartstikke leuk Bill, gefeliciteerd.
Ik kijk uit naar je review.

Mooi man! Gefeliciteerd!

Ik denk dat er sprake is van een gevalletje “lost in translation”. Nederlanders nemen het vaak te letterlijk. Met “Let us know what you think” bedoelen ze niet dat ze een review van jou verwachten waarin je alle goede en slechte punten opnoemt. Meer dat ze het leuk zouden vinden als je een klein berichtje met “thanks for the watch, cool!” ofzo zou posten. :smile:

1 like

Haha achternaam is juist leuk. Van kammen.
Als ik mijn eerste Rolex of patek koop zal ik mijn pseudoniem meer gebruiken. :wink:

1 like

Meen je dat nu? Het wordt tijd dat Bill zijn Canadese paspoort niet meer verlengd…

Update

Horloge gaat zo een stukje vliegen met UPS.

TRACK & TRACE is binnen…

2 likes