Ugly watch

Ik heb gisteren ‘the blue’ ontvangen.
Ik had gereageerd op veterans day, waarbij ze een paar veterans een horloge aanbieden. Aangezien ik in Turkije zat tijdens de eerste Golfoorlog dacht ik het gewoon te proberen. Uiteraard hadden ze dit niet in hun achterhoofd toen ze de actie starten. Maar ze waren sportief. Verzending moet echt veel hebben gekost via UPS. Ik heb een “review” gemaakt, mijn eerste ooit.
Het is te lang, dus spoel vooruit!
Het minste wat ik kon doen is proberen. Geweldig gevoel om de pols en voelt en ziet er high-end uit. Ik nam de foto’s in verschillende belichting. De wijzerplaat is een soort parelmoer blauw. Ik kreeg er een tweede horlogeband bij met snelsysteem.
De doos was netjes, vergelijkbaar met een Seiko doos.
Ik sta er nog steeds versteld van dat Ugly hem ook naar Nederland wilde sturen.
Dit is niet als reclame bedoeld maar vond hem wel de moeite waard om te delen. De merknaam is al grappig ’ The Ugly watch company’

33 likes

Best een leuk horloge en ik ben verbaasd geen enorm dutch accent te horen in je video.

Prima review zo voor de Ugly Watch :+1:

2 likes

Haha, nee, ik heet ook Bill,geboren in Canada en kwam naar Ned toen ik 16 was

3 likes

Wel leuk dat parelmoer op een herenhorloge dat zie je niet vaak :slightly_smiling_face:

Wat is de connectie precies met “veteranen”‽

Ah zo, ik dacht misschien vanwege je uitzendingen naar Irak en zo dat je daar veel met Amerikanen te maken hebt gehad en daardoor minder accent had…

Maar je bent gewoon een “knedian” in NL, welkom!

1 like

Op veteranen dag zetten ze uitgezonden militairen in het zonnetje, in de States wordt er vaak gezegd ‘thanks for your service’ maar in praktijk wordt er niet echt goed voor ze gezorgd na uitzending.
Nu konden mensen een horloge winnen

1 like

Ziet er prima uit toch? De kleur van de band is wat discutabel wat mij betreft, maar het misstaat niet.

Toffe actie! Ziet er leuk uit, parelmoer zie je niet heel vaak op de wijzerplaat.

Mooi man.
Weinig ugli aan te vinden.

De kleur van de band is prima wat mij betreft.
Zeker voor jou, als groot liefhebber van zo veel mogelijk kleur.
Gefeliciteerd ermee, veel plezier ervan.
[/quote]

2 likes

Mooi hoor, leuk verslag ook, met name je collectie is ehm… uitgebreid :joy:

Maar komt het horloge uit Canada? Je geeft aan Nederlandse dienstplicht vervuld te hebben, waarom krijg je dan dit horloge?

Grappig horloge. Is het logo nou de frontsight van een AR? Of denk ik te ver door bij het horen van veteranen?

1 like

Horloge komt uit de VS.
Ik kreeg hem omdat wij met ons zwaar chirurgisch veldhospitaal ook de Amerikanen ondersteunden en ook wel verzorgd hebben. En ik gewoon brutaal was om te reageren op hun oproep. Nederland zat daar met een patriot eenheid.
Ik zat daar tijdens mijn dienstplicht en zou bijna afzwaaien. Maar opeens werd ik opgeroepen via een fax bij een hotel waar ik een vakbondscursus deed. 2 uur later zat ik in een Hercules met ons hospitaal. Tenten in vorm van een kruis. Samen zo groot als een voetbalveld. Operatiekamers, verpleegafdelingen, tandarts, röntgen eerste hulp enz

5 likes

Gelukkig kreeg ik er een tweede bandje bij. Bruin leder en blauw leder.

1 like

Ah, mooi! Toch wel een blijk van waardering. En de brutalen hebben de halve wereld :joy::+1:

Overigens vind ik die bruine band wel mooi, maar die blauwe lijkt wel erg te glimmen. Een beetje tacky in mijn ogen.

2 likes

Ik vind de bruine zelf ook mooier

4 likes

Echt geen idee. Had zelf een Browning😁

1 like

Lijkt er wel op:

IMG_5067

1 like

Very observant

1 like

Held! Bijna afzwaaien en gewoon gaan.

Over het horloge, erg mooi. Leuk dat ze dat gedaan hebben, volgens mij hebben ze een geweldige ontvanger gevonden.

1 like

BroederBill, sowieso bedankt voor je heldendaden en service!

Geniet van dit horloge en het is je gegund!

1 like