Uh... officiële Rolex dealers geven geen papieren ?

Tja… Archie is nu niet direct een fijngevoelig tiepje,
maar klopt het dat Rolex Dealers opzettelijk geen dozen en papieren leveren bij een discount ?

2 likes

Heb ik ook wel vaker gehoord, en Archie is niet van de subtiele dingen nee maar soms wel briljant :smile:

Verschrikkelijke man. Ik heb het aantal keren dat hij f*cking of een vorm daarvan heeft gezegd niet geteld, maar het is heel wat. En dan met die afgrijselijke scherpe stem. Brrr. Ik hoef die vent niet meer te horen.
Mooie Rolex daarentegen. En de Rolex bubble bestaat al jaren en dat zal wel zo blijven.

Wat een kut stem en geschreeuw… informatie is wel aardig maar ook niet echt nieuw

7min35sec van mijn leven die ik niet meer terugkrijg. :rage:
Ik weet nu wel dat er iemand bestaat die vaker ‘fuck’ zegt dan Gordon Ramsey. En kan iemand mij (om die kleine 8 min toch wat inhoud te geven) vertellen wat dat horloge normaal bij een dealer moet kosten?

1 like

Rond de 35.000 full retail. Maar overal zie je “stuntprijzen” bij de AD’s van 30.000-32.000

waarom pakken ze die man z’n stembanden niet af???

Een keer een stukje gekeken van een filmpje. Vrij snel afgehaakt. Wat een sneu type! Zag vervolgens in de comments ook alleen maar haat en narigheid. Dus ik zeg hij en z’n volgers lekker in een grot drijven, zonder internet(!) en de ingang dichtgooien. Mis je heel weinig aan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

wat een zielig mannetje…

Heb het precies 5 seconden volgehouden… Bah, wat een irritante vent…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

't is net alsof ik naar één van de vele debielenkanalen zit te kijken op TV… maar wat is nou de clou?

1 like

De vraag van de originele poster staat nog open?

Waar. Ik weet het antwoord niet, maar wat is het nut voor een AD om het horloge zonder papieren door te verkopen aan een grijze handelaar. Hij blijft met de papieren zitten. Als ze blanco zijn, kan ie ze misschien doorverkopen, maar dat zou Rolex hem niet in dank afnemen.

Paul Pluta aka Archieluxury praat vanuit zijn eigen ervaring.

Dat is gelijk het probleem want in Australië hebben ze maar 3 of 4 grote steden en vergeleken met de Aziatische afzetmarkt dus redelijk beperkt in de grote steden in China zoals bijv Hong Kong krijg je nul noppes nada korting als je geen vaste high rolling customer bent, hetzelfde geldt voor steden als Parijs Londen New York Milaan.

Dus ik denk dat het van de stad en de huidige situatie daar afhangt, in Hong Kong worden hoogstwaarschijnlijk meer gouden Daytona’s verkocht in 1 maand dan in Nederland in 1 heel jaar.

Maar ik denk wel dat het goed zou kunnen dat ze de horloges op die manier doorschuiven als in het filmpje alleen hoevaak? geen idee.

Groeten,

Noel.

Noem je dat praten?.. als iemand mij zo te woord zou staan… grote kans dat ie 2 dagen later wakker wordt met een slangetje in zijn neus… als je je kijkers meerdere malen uitmaakt voor “Fuckers”… getuigt dat niet echt van enig fatsoen…

Act of niet… deze kerel verslaat Youp van’t hek nog in een wedstrijdje 100 meter tieren en vloeken… :slight_smile:

1 like

Ah ik had het eigenlijk over het punt wat ie probeerde te maken over het papieren verhaal! :smile:

Maar om terug te komen op het daadwerkelijke “spreken” nee zo kan je dat inderdaad niet noemen hij kotst vulgaire lettergrepen dat kan wel kloppen ja! :smile:

Groeten,

Noel.

To add to the Fun… .Ik las op WUS de volgende omschrijving:

“He’s the southern end of a northbound horse…
and the language he speaks sounds like it came from said orifice”

Had oordopjes in bij het bekijken van het filmpje. Geen aanrader… :speaker:

Zijn horloge filmpjes vind ik niet zo boeiend die kijk ik zelden. Bij de andere topics zitten soms wel echt pareltjes tussen.