Uhr forum

Is er een gewaardeerd lid die voor mij een verzoek op het uhr forum eruit kan gooien met de vraag of er iemand een orient saturation diver te koop heeft voor een maat van me? Mijn duits is niet zo goed en ik weet dat er mensen zijn die daar wel eens rondstruinen.

Alvast bedankt en greetz T.

Niemand die een goed woordje duits kan en daar aangemeld is? :blush:

Er waren er hier laatst toch twee op HF?

Ik ben Uhr forum lid. Maar minder dan een maandje nog dus weet niet of ik een advertentie kan plaatsen.

Het gaat om de vraag te stellen of die daar te koop is. Ik heb er namelijk 1 en een maatje van mij is er ook behoorlijk van gecharmeerd geraakt.

Gr T.

Zojuist even voor je gekeken, staat momenteel niet te koop. Zo te zien worden ze wel regelmatig aangeboden.

Bedankt voor het kijken. Als er een keer iets voorbij komt, zou je dan een pbtje willen sturen? Zou tof zijn.

Gr T.

1 like

Ik ben daar al enkele jaren lid en heb ook al wat transacties gedaan daar.
Mijn duits is OK dus dat is geen bezwaar.
De laatste Saturation diver is daar in september gepasseerd.
Ik wil het voor je in de gaten houden; 2 zien meer dan 1. Toch?
Stuur me ff een peebee, dan sta je in mijn berichten en heb ik je sneller gevonden als ik iets zie.

2 likes

En daar is ie dan!!

https://uhrforum.de/orient-saturation-prof-300-diver-el02002b-black-dial-fullset-aus-dez-2015-a-t288384

1 like

Goeie tip, die ga ik snel binnenhengelen.

7 likes

Dat zou zuur zijn voor de maat van TS! Het door hem gewenst horloge uit het gewenst verkoopkanaal,… aan zijn neus voorbij! Doe het niet, Ide.

1 like

Bedankt kerel! Ik heb hem doorgespeeld aan mij maat en die gaat als hij de mail heeft van de verkoper ermee bezig. Super bedankt nogmaals :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:.

En Ide, :fu:t2: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik heb mijn SKX daar ook gevonden vorige week.

Grts

Just kidding

3 likes

I know, hehehe. Hou er wel van. Lekker feuten.

Ik heb trouwens gekeken of ik kon registreren. Er stond dat de administrators de functie registreren hebben stopgezet.

Als het goed is loopt het via @TheMaestro dus ik ben benieuwd!

:+1:t2:

1 like

Heb je net een peebee gstuurd!

Bedankt man.

Gr ted.

Zojuist geprobeerd lid te worden van de club en ben prompt geregistreerd.
Voorheen kreeg ik telkens de melding dat er geen leden worden aangenomen.

Idem hier
Na drie pogingen eindelijk raak.
Onze Duitse vrienden zijn in een vriendelijke stemming