Uhren. Ein handbuch für Uhrenliebhaber und Sammler te bestellen! (tu)

Bestelling kunnen voorlopig niet meer geplaatst worden. Als u al een boekje besteld heeft en nog niet gekregen heeft komt deze er natuurlijk zsm aan. Ik ga eerst even de nieuwe zendingen afwachten en die verwerken, daarnaast ik moet ook nog aan mijn werk en gezin denken :smiley:

Op DZVL http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1508 schreef Gerard van H. onlangs:

[i]“Uhren. Ein handbuch für Uhrenliebhaber und Sammler” Een van mijn favoriete boeken op een iets langer formaat dan A5, mooi glanspapier, goede kwaliteitsfoto’s en voorzien van de juiste informatie.

De indeling is als volgt:
Historie, Techniek, Overzicht v.d. belangrijke merken, Mechanische Uhren, Formuhren, Schmuckuhren, Elecktronische uhren, Damenuhren, Militäruhren, Tacheruhren, Technische uhren, Uhren mit chronographen, Uhren mit kalender en Uhren mit koplikationen. Ook zit er nog een verklarend woordenboekje achterin.

Per horloge wordt er de historie, vorm en techniek beschreven. Het boekje telt 223 pagina’s en heeft een harde kaft. ISBN nr. 3-7043-1303-3 Mijn exemplaar is in 2001 uitgegeven. Kom je hem antiquarisch of op de Rikketik tegen: gewoon kopen![/i]

Ik had dat boekje toevallig vorig jaar zomer ook gekocht en was er ook zeer enthousiast over. De verhaaltjes over modellen van bepaalde merken en hun geschiedenis zijn erg leuk om te lezen. Ik heb daarom ook begin november 2005 contact gezocht met de uitgever in Duitsland met de vraag of ik een paar van die stukjes mocht laten vertalen om op het forum te plaatsen. Ze verwezen me door naar Italië, dAgostino is de eigenaar van de teksten. En dAgostino wilde graag meewerken als ik betaalde voor die paar bladzijden die ik wilde laten vertalen. Ondanks dat ik ze had uitgelegd dat het ging om plaatsing op een forum zonder commerciële bedoelingen. Jammer.

De Duitse uitgever bood me tegelijkertijd echter grote korting (35%) aan als ik meerdere boekjes zou afnemen. Dus heb ik er een paar besteld nadat Gerard en ik er van overtuigd waren dat het prijstechnisch de moeite waard zou zijn :smiley:
Dus, als je dit boekje ook graag wilt hebben (herdruk 2006), maak dan € 3,78 voor het boekje, € 3,- voor de verzendkosten (binnen NL), € 1,- voor de verpakking (bubbeltjesenveloppe met “versterking”) is totaal € 7,78 over op…

Bestelling kunnen voorlopig niet meer geplaatst worden. Als u al een boekje besteld heeft en nog niet gekregen heeft komt deze er natuurlijk zsm aan. Ik ga eerst even de nieuwe zendingen afwachten en die verwerken, daarnaast ik moet ook nog aan mijn werk en gezin denken :smiley:

Gerard bedankt voor het gebruik van de scans en het meedenken!

Geld is onderweg!

Geld is onderweg.

Mooi initiatief van Henrik en Gerard, bedankt heren…

gr,
Hans Mennink

Henrik, heb je nog een boekje? Dan is die bij deze gereserveerd. Zodra jij bevestigd dat er een boekje over is maak ik het geld over. Alvast bedankt.

Gerwin

Aanvullende vraag: hoeveel boekjes zijn er besteld? Je geeft aan een paar (2?) maar er wordt al grif geld overgemaakt. Je begrijpt dat ik niet achter het net wil vissen…

Goeie actie Henrik (tu)
geld staat al op je rekening,
hoop dat je genoeg exemplaren hebt ingeslagen ? :slight_smile:

groet, André

Hallo Henrik
Goeie aktie.
Geld is overgemaakt.
Groeten,
JohnSr

Geld onderweg!

Ziet er leuk uit dat boekje, goede actie!

Thanks,
Ralph

Hallo Henrik,

Leuk initiatief! (tu)
Voor mij ook graag een boekje. Geld is overgemaakt.

Groeten
Robin

Hallo Henrik,
Leuke actie. Voor mij ook graag een exemplaar. Geld is overgemaakt.
groet,
Peebee.

Ook ik doe graag mee!

Geld wordt vanavond geregeld.

Groeten,
KJ

Hallo Henrik,
Nu nog het bericht op de juiste plaats.
Leuke actie. Voor mij ook graag een exemplaar. Geld is overgemaakt.
Groet,
Peebee.

Leuk initiatief. Kan ik ook nog meedoen?
Geld is onderweg.
Groet
Frits

Een boekje aub
geld is onder weg

Gaaf ,
ik betaal nu ,
Groet ,
Peter Peters

Erg leuk Henrik.

Het geld is overgemaakt.

Gr., Mark

En ook ik heb het bedrag over gemaakt!

Wederom een leuk initiatief!!!

Niels

Ik was inderdaad vergeten te vermelden dat ik er 20 heb. En als ze op zijn bestel ik er gewoon 20 bij, dan duurt het alleen even wat langer voor je 'm hebt. Zodra er hier geen animo meer is zet ik de rest op marktplaats voor 10 euro per stuk :smiley:

Hmm… dat zou betekenen dat alleen al op dit forum de boekjes uitverkocht zijn? :slight_smile:

Nee, want dan bestel ik ze gewoon bij.

geld is overgemaakt… :slight_smile: