Uhren magazin

Hoi allemaal,
op het vliegveld in Dusseldorf heb ik in het boekenwinkeltje het Uhren Magazin gekocht. Het betreft een speciale uitgave juli/augustus en wordt Der Preisfuhrer 2008 genoemd. De vlucht daarna kon niet lang genoeg duren, want het tijdschrift van 270 pagina’s bevat 1100 horloges, 270 merken en dit gesegmenteerd naar prijsklasse. Mooi overzichtelijk met uiteraard bijbehorende foto’s, informatie over bijzonderheden, (basis)kalibers, grote, materialen etc.(tu)
Wat mij betreft echt een aanrader en wellicht is het iets voor onze mede grensgangers:)
Overigens is het misschien ook wel via internet van het betreffende tijdschrift te bestellen.
Groet Steef

Bedankt voor de tip!

Groeten,

Ron.

Mooi blad hoor. Als ik op vakantie in Duitsland ben koop ik ook meestal wat van die duitse horlogebladen. Ik heb recent een abonnement op Chronos genomen en daar zelfs mijn abonnementen op een paar computerbladen voor opgezegd:) Ja, je moet soms prioriteiten stellen.

Ik heb hem ook gekocht op het vliegveld, in Paderborn. Bij mij gold hetzelfde, de vlucht kon niet lang genoeg duren:D…

Prachtig blad