Zijn er nog mede liefhebbers die morgen naar Düsseldorf afreizen?
Ik heb vernomen dat dit erg vermakelijk is en mocht het niks zijn er nog een aantal gave auto’s te bekijken zijn. Ik ben dus voornemens om erheen te gaan dit jaar.
Zijn er nog mede liefhebbers die morgen naar Düsseldorf afreizen?
Ik heb vernomen dat dit erg vermakelijk is en mocht het niks zijn er nog een aantal gave auto’s te bekijken zijn. Ik ben dus voornemens om erheen te gaan dit jaar.
Voor morgen al andere bezigheden, misschien de volgende keer. Maar lees graag je ervaring.
Ik reis straks inderdaad naar Dusseldorf… met de camper.
Doe dit wel vaker, weekendje uit naar Dusseldorf, parkeren aan de Rijn om te overnachten en gezellige terrasjes aan de Rijnoever voor een cocktail.
Vergeet de Altstadt niet te bezoeken, altijd wat te beleven.
En morgen wat horlogeshoppen op de Koningsallee.
Maar “Uhrenmarket” ken ik niet.
Ik ga ook straks met @ivod94.
Aanrader, alleen al voor de locatie.
Veel te zien en af en toe net iets exclusievere horloges te zien dan bij Rikketik. Het wordt om- en om georganiseerd in Dusseldorf en Keulen. Wellicht zien we nog iemand straks
Klopt allemaal, ga er ook zeker even langs. Uhrenmarket is een beurs net als de Rikketik, maar van wat ik begrepen heb vele malen groter en meer te zien/kopen… Ik ga het vandaag meemaken…
Je vind mij wel in de Altstadt…
In de Bolkerstrasse op het terras van de Louisiana een frozen margerita drinken of op een terras aan de Rijnoever.
Ik draag een rode roos in mijn haar en een witte en zwarte sok.
Geniet van jullie uitstap jongens en meisjes.
PS: wil er iemand mijn Ball’s zien in Dusseldorf?
Ze staan te koop.
Ik was er!
Het gebouw de auto’s en de vintage horloges zijn de moeite waard in vergelijk met Houten…
Deze lohac onder licentie van Breitling geproduceerd. Nog nooit eerder gezien maar prachtige patina.
Oh en deze bigcrown was ook de moeite waard. De licht inval icm met gilt is altijd
Een van de meest leuke beurzen op het gebied van horloges in een leuke omgeving en met name omdat er ook daglicht is.
Jammer dat deze maar 1x per jaar is in tegenstelling tot München en Köln.
Terras bediening liet alleen veel geld liggen met het tempo. Ai ai…
Ik heb weinig tot geen foto’s gemaakt. Wel schitterende auto’s bekeken en horloges gezien en gepast die nergens op voorraad zijn(Rolex Hulk, Parel Philippe Nautilus, Audemars Piquet Royal Oak, Rolex BLNR, A. Lange & Söhne, etc.). Heb samen met mijn pleegkind echt genoten. Ik heb hem geïntroduceerd in de vintage mechanische horloges en hem een klein cadeautje gedaan (Pontiac Memodate).
Geen beurs bezocht, wel dronken geworden.
Nu ff wat eten en morgen op Rolex jacht.
Wij zijn ook nog de stad in geweest, niet meer gevonden en echt mijn best gedaan op één zwarte sok en één witte sok te vinden… Jammer dat op de Köningsallee alles dicht was .
Rolexen waren er genoeg op de beurs. Weet nu ook waar burgers ze vandaan haalt…
Een mooie gift!! Gaaf. Dat zijn hele mooie cadeau’s en mogelijk het begin van iets moois.
Thanks, hij is er zeer blij mee! Super tof om te zien!
Soooo en hoe. Eerst 20 min gewacht om te bestellen, daarna ben ik na weer 15 min. En meerdere malen vragen Opgestaan en weggegaan, nee, dat was niet veel.
Louisiana heeft ook lekkere burgers kan ik me herinneren, leuke tent. Al is de keuken bij de diverse brauhäüser ook niet verkeerd.
Kermis is ook een aanrader in juli, al heb ik de attracties alleen maar van de buitenkant gezien tussen de drankgelegenheden
Gr. Marc
Kortom het is leuk vertoeven in Düsseldorf!
Morgen de Koningsallee op en bij elke horlogezaak door de vitrine loeren.
Loop ook eens bij Manufactum binnen, zijstraat van de Kö, mooie zaak en ze hebben ook horloges.
https://www.manufactum.de/manufactum-duesseldorf-c199351/
Gr. Marc
Ik was er ook vanochtend… hoewel het een stuk kleiner is, vond ik het veel interessanter dan de Rikketik een paar maanden terug. Geen oude meuk, maar vol met horloges die ik wil zou willen hebben; en behoorlijk veel verschillende merken ook.
Ik zal hier niet snel iets kopen voor duizenden euro’s, maar cool om te zien. De twee bandjes die ik nodig had, heb ik gevonden… en daarna nog een langzaam rondje bij de auto’s (de meeste zou ik ook wel willen hebben).
Ik hoef er niet jaarlijks heen, maar ik zie me hier eerder terugkomen dan in Houten.