Dag allen,
Ik heb een klokje op t oog op uhrforum maar ik krijg telkens maar geen account. Wil iemand voor 20 euro mij helpen in contact te komen met de verkoper?
Mvg Robert
Dag allen,
Ik heb een klokje op t oog op uhrforum maar ik krijg telkens maar geen account. Wil iemand voor 20 euro mij helpen in contact te komen met de verkoper?
Mvg Robert
@JTrapman doet dat gratis voor je dat weet ik zeker toch Jeroen?
En als hij aan het studeren is dan zijn er altijd nog @Windhund of @Oom_Piet die je kosteloos zouden kunnen helpen.
Succes!
Top! Zo werkt de community
Voelde me ook zo’n Hollander om het gratis te vragen
Kan me niet voorstellen dat iemand daar geld voor zou accepteren hier dus no problemo
deed het ook al, daarvoor zit je op fora. Alleen heb zelf ook iets op het oog ginder en wie weet hebben we we hetzelfde op het oog-)
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. Dat ik aan iemand hulp vroeg bij een UF klokje waarvan ik dacht 'dat vindit ie zelf ook vast wel wat ’ haha!
dan gooi je wel je eigen ruiten in als de andere dan ermee vandoor is-) balen hoor!
Als het niet lukt, help ik je wel. Geen probleem. En die 20 euro kan je gewoon in je zak houden hoor.
Dat gebeurt niet conform eerdergenoemde forum spirit.
zou ik maar niet tezeer op rekenen candide! Een verliefd wis is zoals een hongerige wolf-)
Thanks Jeroen! Maar als het goed is, helpt Richard me!
Een kwestie van het aan de juiste personen vragen
In het ergste geval vragen ze om pole position in geval van toekomstig flipperen
en anders roep je maar RJ als het die is die ik op het oog hou dan zeg ik het wel-)
Gaat om een Zodiac Seawolf, staat er al een tijdje op dus zou toevallig zijn
Graag gedaan.
Het bericht op het Uhrforum is verzonden en natuurlijk doe ik het gratis.
Heel leuk om de samenwerking onderling te lezen.
Keep up the good work
Dit vind ik tof !!
Doe het wel een beetje subtiel… Er zijn werkelijk personen die melding doen en dan is het gedaan met je account.
gr, HJR