Uhrforum vraag mbt foto's

Wie kan mij vertellen hoe ik op Uhrforum foto’s in een pb kan sturen.

1 like

Die moet je eerst uploaden en de url link in het bericht plaatsen. Het uploaden kan bijv. Via tinypic.com

Succes.

2 likes

Eenvoudiger alternatief : vragen naar emailadres.

2 likes

Dat heb ik al gedaan maar die lulhannes vertrouwt het kennelijk niet. Heb hem zelfs mijn ebay gebruiksnaam gegeven zodat hij mij via ebay een bericht kan sturen en kan zien dat ik al ruim 160 positieve (=100%) feedback heb.

Hij geeft vervolgens aan dat ik hem via ebay kleinanzeigen de foto’s kan sturen, maar dat lukt dus ook niet in een prive bericht.

Heel erg vermoeiend!

1 like

Oke, als ik op het forum zoek dan zou het wel mogelijk moeten zijn om via een prive bericht foto’s te sturen door het gebruik van de knop “anhänge”.

Deze knop is echter niet te vinden bij het prive bericht. Wellicht dat dit is gewijzigd.

Wel is er een mapje “anhänge” waarin de bijlages zouden moeten staan die eerder gestuurd zijn.

Beetje lastig en verwarrend dus.

1 like

Ik heb er ook eens naar gezocht en mij lukte het ook niet op die manier. Best omslachtig dus. Dit forum is beter wat dit betreft

2 likes

Vroeger kon je foto’s in een bericht meesturen. Nu kan dit volgens mij niet meer.

1 like

Dat Idee kreeg ik inderdaad ook al maar begon toch te twijfelen toen die Duitser aangaf dat het wel kan.

Ik heb hem gevraagd om anders zelf een foto aan mij te sturen maar ook daar krijg ik weer geen respons op.

Ben inmiddels wel een beetje klaar met die kerel.

Vraagt een specifiek horloge te ruilen en laat vervolgens weinig meer horen als ik aangeef dat het niet lukt om de foto‘s te sturen.

Duitsers zijn geen doorzetters

1 like

Tot nu toe 3x horlogezaken met Duitsers gedaan en zonder enig probleem.

Ook op ander gebied is het vaak prima zaken doen met Duitsers.

3 likes

Kan ik bevestigen. De meesten op Uhrforum zijn prima correcte kerels met een correcte afloop. De communicatie kan soms wat stroef zijn.

Als het niet vlot en aangenaam verloopt, haak dan vriendelijk af. Beter geen deal dan een slechte aanvoelende deal.

1 like

Als ik iemand lulhannes noem dan is dat een teken voor mij dat er geen zaken meer mee doe.

3 likes

Ik krijg alleen maar positieve reacties, als ik met de Duitsers in contact ben. Zou kunnen zijn, dat ik ook redelijk Duits schrijf en dat wordt blijkbaar gewaardeerd. :innocent:

Wie vertelde jou dat? De Russen? :grin:

4 likes

Zoals aangegeven, heb ik ook positieve ervaringen maar deze kerel vertrouwt het kennelijk niet.

Ik ben er nu ook wel klaar mee. Hij laat helemaal niets meer van zich horen.

Dan zitten er wss heel veel op Marktplaats :joy:

2 likes

Overal zitten rotte appels tussen. :unamused:

1 like