Hallo,
Ik ben nog geen lid op Uhrforum, en als ik de verhalen lees is dat knap lastig… Nu wordt daar een horlogeband aangeboden die ik zou willen kopen. Wie heeft een account daar en kan me helpen?
Dank!
Hallo,
Ik ben nog geen lid op Uhrforum, en als ik de verhalen lees is dat knap lastig… Nu wordt daar een horlogeband aangeboden die ik zou willen kopen. Wie heeft een account daar en kan me helpen?
Dank!
Item blijkt verkocht.
Ik zit met hetzelfde “probleem” met een interessant horloge op uhrforum. Kan iemand mij helpen?
Ik vond het doodeenvoudig om bij Uhrforum een account aan te maken. Ik schrijf mijn berichten in het Engels en samen met de door de vertaalmachine aangemaakte Duitse versie verstuur ik mijn berichten en reacties. Werkt tot nu toe goed.
misschien zijn de regels versoepeld
EDIT: even geprobeerd, ledenstop
Systemmitteilung
Entschuldigung, aber derzeit werden keine neuen Registrierungen angenommen.
Bitte versuche es in einigen Tagen erneut.
Hoi Candide, Ik heb een vermoeden. Voordat ik me aanmeldde, had ik Uhrforum al ettelijke keren intensief bezocht. Pas toen de aanmelding en die kwam vlot door. _Big brother Uhrforum houdt alles goed in de smiezen!"
_
Ik heb me toen aangemeld nadat ik een paar maanden dagelijks daar zat te koekeloeren.
Dus dat kan het niet zijn
Het rare was, dat ik was aangemeld en goedgekeurd. Na twee weken kon ik niet meer inloggen. Toen ik op de ‘wachtwoord vergeten’ knop drukte en mijn e-mailadres invoerde kreeg ik als melding ‘e-mailadres niet bekend’. Terwijl ik op hetzelfde e-mailadres toch echt mijn bevestiging had ontvangen.
Het leek er sterk op dat er een achteraf opschoon actie plaatsvond op UF. Erg vreemd.
Je reputatie is je kennelijk vooruit gesneld?
haha ongetwijfeld
ach, nu leg ik via via contact met UF leden, ik heb inmiddels een stuk of vijf klokjes uit BratwurstBierland kunnen halen.
Kennelijk ben ik toegelaten op basis van annuiteit. Dat heb je of heb je niet …
is er een 60+ beleid op UF ja?
AlteLeuteBitte
Oh vandaar dat ik al 27 keer afgewezen ben.
Sorry, ik heb je PB wel gehad maar nog niet gereageerd! Excuses Schijnbaar is mijn steenkolen Duits niet goed genoeg om te bemiddelen in ons buurland
Ik denk eerder op basis van anciënniteit, met je hypotheek hebben zij bij Uhrforum weinig van doen
Wordt je alleen toegelaten als je inuit bent, belachelijk!
Ik heb vorige week ook gewoon een account kunnen aanmaken
Sorry, Vanwege het grote succes heb ik deze service even op een laag pitje.
annuiteit??? het is geen hypotheek
ancienniteit zult u bedoelen?
oeps, er zijn al oplettende forumleden voor mij geweest.
heb onmiddellijk na het lezen van deze post gereageerd zonder de verdere reacties te zien. Vroeg mij ook direct af waar deze professor Oscar was afgestudeerd
Heb ook een account, dus kan af en toe wel een contactje verzorgen