Uhrforum

Is er iemand hier op HF, die een account heeft op Uhrforum, die mij wil helpen?
Ik heb daar een mooi horloge gezien en wil graag de aanbieder een mailtje sturen.

Alvast bedankt!

1 like

Misschien een idee om dit topic te pinnen, dat een ieder die deze vraag heeft zich gewoon in dit topic meld?

4 likes

Ik heb voor @Grol even contact opgenomen.

5 likes

Hallo, is er iemand die voor mij het eerste contact ksn leggen met uhrforum lid buffon.bj ?
Ik heb geen account maar zou graag een horloge die hij aanbiedt kopen. Hij is een scandinavier die op uhrforum in het Engels communiceerd.
Dank!

Up. Wie kan me helpen?

Stuur maar een PB! Graag met link naar de advertentie, je mail adres en liefst ook de tekst die je wilt sturen :wink:

3 likes

@Vinner is me net voor anders had ik het wel willen proberen.
Succes :grinning:

3 likes

email adres van de verkoper gekregen en doorgegeven.

2 likes

Dank allen!!! Supertof al deze hulp

Dit topic maar even gebruiken voor de volgende vraag:

Sinds dat UF vernieuwd is, kan ik geen foto’s meer per PB versturen via kopiëren/plakken of invoegen vanaf een eigen map.
Klopt het dat dit enkel meer kan door gebruik van externe host programma’s of zie ik iets over het hoofd?

Je moet ze eerst toevoegen in een album op UF zelf. En niet vergeten die Public te maken.

Dan pas kan je ze aan een PB toevoegen. Lekker omslachtig ja.

Dan heb ik het goed begrepen, merci.

Wel vreemd overigens dat je in topic’s wel gewoon foto’s kan invoegen op de oude manier… Ik kan de logica in nieuwe software weer eens niet volgen…:persevere:

2 likes

Ah… was ook aan het proberen net en ging inderdaad niet… ik vond het zo’n mooie verbetering dan je bij een foto toevoegen in bv wat draag je vandaag gewoon van je eigen album kon uploaden en nu moet je dat wel doen bij een pbtje…jammer hoor :roll_eyes:

1 like