In mijn zoektocht naar een horloge ben ik terecht gekomen bij onze oosterburen: Uhrforum. Zoals wel meer mensen van ons is overkomen, kan ik geen account aanmaken. Is er iemand die wel een account heeft en mij in contact kan brengen met een verkoper aldaar?
Geloof me, ik heb het 2 keer geprobeerd (met een tijdsbestek van plm 2 weken). En ook echt aangegeven waarom ik kan bijdragen. Echter binnen een kwartier word ik geblokkeerd (maar dat kan natuurlijk ook aan mijn Duits liggen ). Dus probeer het even via deze weg. En lukt het niet via HF, dan toch maar weer zelf proberen
Wel mooi om altijd te lezen dat mensen geweigerd worden. Met een beetje taalvaardigheid, google translate/deepl, kom je heel ver. Ik had maar 1 poging nodig?!
Ben altijd wel benieuwd wat mensen typen als intro?
De manier waarop Uhrforum gerund wordt bevestigt m.i. de nodige vooroordelen. Ik snap wel dat we bijvoorbeeld de uitdrukking âtaalnaziâsâ gebruiken. Alleen al omdat ze ze zelf nauwelijks hun talen spreken. Zelfs al ze al 50 jaar met een Nederlandse koningin zijn getrouwd spreken ze nog Nederlands met een accent waar de honden geen brood van lusten
Ik heb een ultieme poging ondernomen met een nieuw aangemaakt emailaaccount (de oude wordt niet geaccepteerd als je hiermee bent geweigerd). En waar er de voorgaande 2 keren binnen een kwartier een weigering volgde, ben ik nu nog steeds lid (half uurtje geleden). Dus denk dat het goed gaat komenâŚ
Voor de mensen die me geholpen hebben, dank! En voor de grappenmakers, ik kon er wel om lachen