Uintas?

Ik heb een Revue Thommen horloge welke ik compleet met papieren bezit.
Ik ga er dus vanuit dat deze origineel is.
Zit ik net naar de achterkant te kijken zie ik uintas staan i.p.v. unitas.
Heeft er één zitten slapen met graveren…:slight_smile:

Ik heb er geen verstand van of hij origineel is, maar wel een lelijke schoonheidsfout zeg.
Kun je niet nagaan of meer modellen dit hebben of toch laten checken op echtheid misschien.

Beetje jammer, inderdaad…

Doet met hieraan
http://images.google.com/images?client=safari&rls=en&q=shcool&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=en&tab=wi
denken.

Het uurwerk ziet er in mijn ogen ook een beetje simpeltjes uit, geen enkele decoratie… Bij een horloge met een zichtbodem zou ik toch het uurwerk netjes decoreren…

Wel een collectors-item zo.

Wow, dit soort fouten zie je normaal vooral op slechte chinese fakes :smiley:

Maar eerlijk gezegd verwacht ik in dit geval dat dit gewoon erg slordig is. Misschien voor de grap is een mailtje naar RT, misschien dat ze nog een ander achterdeksel hebben?

Neemt niet weg dat de voorkant erg fraai is (tu)

Groeten,

Martin

Mooi is het niet :frowning:

Ik ga er toch wel vanuit dat hij echt is.
Mischien kan iemand daarover oordelen met behulp van onderstaande foto’s:

:DMss brengt dit klokje met deze graveer(V)out wel goud geld op…mogelijk dat er een mooie ruil met en panerai of ander exoot in het vooruitzicht zit. Je weet maar nooit. Stel je voor dat je de enige bent met deze graveerfout…zie je je zelf al zitten met en panerai om de pols aan de zuid franse rivera. Mooie vrouwen om je heen en baden in luxe:}…

en dan zit je daar op dar terras, je kijkt nog eens naar je geruilde horloge…

oeps, staat daar nou paneria??

ik twijfel…

Salut!

RoB

Of de vrouw is geen echte vrouw (:smiley:

Ach met een mooie kloon van Mars heb ik ook geen problemen:D

Mart,

Ik heb enkele jaren geleden hetzelfde model zien liggen bij een dealer.
Ik heb toen niet naar de achterkant gekeken.

Ik kan me niet voorstellen dat dit een nepper is.

Er worden echt rare fouten gemaakt hoor, ook op echte horloges. Ik heb deze Seiko Worldtime (van Richard)

en daar staat een fout op de wereldtijdenring; London staat in dezelfde tijdzone als Parijs en Rome. Grappig, niet? Soms zitten er echt mensen te slapen.

Ha, wat een grap (:smiley: Inderdaad iemand zitten slapen :z

Nu is het wachten op het eerste exemplaar waar Uientas op staat

toch straf, maar als dit een graveer fout is dan zullen een pak meer uurwerken van dezelfde reeks die fout hebben, tenzij alleen deze door de eindcontrole glipte.
De gravures zullen wel machinaal worden gedaan en 1 keer de machine is ingesteld op deze tekst blijft hij die fout maken tot ze wordt vastgesteld en gecorrigeerd.
Ik zou ook es naar RT mailen met de vraag!!
Altijd leuk als je een antwoordje terug krijgt met de pausible uitleg.
Mss stelt RT je wel een mooie ruil voor u never know, want fraai vind ik het niet op een Real RT!!!

Ik ga er maar eens een mailtje aan wagen. Kijken wat er gebeurd.
Word vervolgd…

(:d

:D…(tu)

Vanmorgen van de verkoper onderstaande binnengekregen (tu)

Nice…Ik neem aan dat je alleen de schroefdeksel gaat verwisselen of lepel je het hele uurwerk over? :smiley:

dreski Schreef:

Nice…Ik neem aan dat je alleen de schroefdeksel
gaat verwisselen of lepel je het hele uurwerk
over? :smiley:

En je hebt meteen een LTD edition ook! (tu)