Uintas?

Ik heb een Revue Thommen horloge welke ik compleet met papieren bezit.
Ik ga er dus vanuit dat deze origineel is.
Zit ik net naar de achterkant te kijken zie ik uintas staan i.p.v. unitas.
Heeft er één zitten slapen met graveren…:slight_smile:

Ik heb er geen verstand van of hij origineel is, maar wel een lelijke schoonheidsfout zeg.
Kun je niet nagaan of meer modellen dit hebben of toch laten checken op echtheid misschien.

Beetje jammer, inderdaad…

Doet met hieraan
http://images.google.com/images?client=safari&rls=en&q=shcool&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=en&tab=wi
denken.

Het uurwerk ziet er in mijn ogen ook een beetje simpeltjes uit, geen enkele decoratie… Bij een horloge met een zichtbodem zou ik toch het uurwerk netjes decoreren…

Wel een collectors-item zo.

Wow, dit soort fouten zie je normaal vooral op slechte chinese fakes :smiley:

Maar eerlijk gezegd verwacht ik in dit geval dat dit gewoon erg slordig is. Misschien voor de grap is een mailtje naar RT, misschien dat ze nog een ander achterdeksel hebben?

Neemt niet weg dat de voorkant erg fraai is (tu)

Groeten,

Martin

Mooi is het niet :frowning:

Ik ga er toch wel vanuit dat hij echt is.
Mischien kan iemand daarover oordelen met behulp van onderstaande foto’s:

:DMss brengt dit klokje met deze graveer(V)out wel goud geld op…mogelijk dat er een mooie ruil met en panerai of ander exoot in het vooruitzicht zit. Je weet maar nooit. Stel je voor dat je de enige bent met deze graveerfout…zie je je zelf al zitten met en panerai om de pols aan de zuid franse rivera. Mooie vrouwen om je heen en baden in luxe:}…

en dan zit je daar op dar terras, je kijkt nog eens naar je geruilde horloge…

oeps, staat daar nou paneria??

ik twijfel…

Salut!

RoB

Of de vrouw is geen echte vrouw (:smiley:

Ach met een mooie kloon van Mars heb ik ook geen problemen:D

Mart,

Ik heb enkele jaren geleden hetzelfde model zien liggen bij een dealer.
Ik heb toen niet naar de achterkant gekeken.