Uit de bladen

slecht begin… uit de folder van franck muller

nu ik een folder heb van breitling for bentley was me op gevallen dat de datum schijf de zelfde kleur heeft als het wijzerblad , dat zouden wel meer merken van mij mogen doen. (plaatjes komen van de site anders waren de kleuren niet zo mooi zichtbaar)

ik de 00/24 een heel stuk over omega , het is wel weer een special (2005) maar ik blijf hem erg mooi vinden

ra ra wie is het… eveneens uit de 00/24

opvallend …maar waar blijft ie ?

ebel komt weer helemaal terug

bijzonder mooi , en in staal spaar baar… ???

als je echt alles al hebt…en nog een zak centje over hebt

Die JLC is geloof ik idd best betaalbaar. 22.000 toch?

in de 00/24 staat voor staal €35.000,- maar met een beetje afdingen… :smiley:

Jaap-Wim Schreef:

Die JLC is geloof ik idd best betaalbaar. 22.000
toch?

Smiley vergeten?? :slight_smile:

Hee… weer een artikel over van der Klaauw. Dan moet ik de 00/24 maar eens gaan halen. Staat dit artikel in de actuele uitgave van 00/24?

gr,
Hans Mennink

hij is van de zomer 2006 dus je moet snel zijn…

Valt me voor een tourbillon niet eens tegen.

Smakelijke plaatjes. Eindelijk ook weer eens een Ebel die ik mooi vind. Echter, de JLC en Tag Heuer zijn zeker ook niet te versmaden. Langs de Glasshutte ben ik maar snel door gescrold toen ik de prijs zag…

Niels

Ik kwam hier de TagHeuer weer tegen. Het horloge dat aangedreven zou worden via minuscuul kleine tandriempjes. Wie heeft enig idee wanneer dit horloge op de markt komt. ooit ergens een prijs gehoord?
Ben heel benieuwd naar dit horkige

wat een geweldige taalfout is daar in mijn laatste bericht geslopen, het laatste woord moet natuurlijk HORLOGE zijn

lol :d