Uit de kast: bekentenis en introductie

Welkom bij de club (tu)

Die Glycine, zie ik dat goed, is dat de ‘purist’ versie? Ik vind hem in elk geval geweldig end de F104 is inderdaad ook een mooi ding!

Hallo Dick,

Wat een bijzonder leuke introductie heb je geschreven. Het geeft gelijk een vertrouwd gevoel…
Je collectie ziet er bijzonder aardig uit. Mooi, dat je al je horloge’s nog hebt en draagt!
De Rado vind ik prachtig maar ik ben ook wel een beetje een Rado fan; vooral de vintage Rado’s hebben mijn bijzondere belangstelling.
Veel plezier hier

gr. Stephan

Welkom :)-D

Ben bang dat er nog wel heteenenander bij zal komen.

Veel plezier hier

Groet
orisfan

Welkom, mooie verzameling! Hoe is het met de Candino afgelopen?

welkom!

welkom Dick, veel plezier op het forum.
je hebt al een goede verzamelstart gemaakt.

groet,
Arno.

frenk Schreef:

Welkom, das een leuke collectie Dick! De Rado vind
ik erg leuk maar ik blijf altijd twijfelen over
het draaggemak…(pak je hem er snel bij?) en ik
vind de glycine natuurlijk top!

Bij de Rado heb je wel het gevoel dat je een horloge draagt (moet je dat erg vinden??) In de weekenden en vrije tijd draag ik de Rado nog altijd met veel plezier. Na een paar jaar vind ik het nog steeds een fijn horloge en raak er niet op uitgekeken.

XXoF Schreef:

Welkom bij de club (tu)

Die Glycine, zie ik dat goed, is dat de 'purist’
versie? Ik vind hem in elk geval geweldig end de
F104 is inderdaad ook een mooi ding!

Goed gezien! Had eerder al de non-purist in mijn handen, maar ben blij dat ik voor deze versie gekozen heb. Het valt mij erg op dat er een hoop mensen mij over het horloge aanschieten en dan met name om mij de tip te geven dat niet de goede tijd wordt aangegeven (levert altijd leuke gesprekken op).

Allen dank voor het warm welkom en tot weder treffen in de topics.

gr

Dick

Mooi rondje door je verzameling heen. Lijkt wel een geschiedenis les met plaatjes :slight_smile:

die glycine :}

Ik ken het gevoel :slight_smile:

Leuk verhaal en een gave collectie inmiddels.

Veel plezier

Je hebt een mooie collectie…petje af… welkom