Uit de stal van Chopard: Ferdinand Berthoud Chronomètre FB 1

Hebbe, hebbe… :slight_smile:

.

.

.

.

.

.

44 mm., 53 uur gangreserve, precisie van +3 sec.p.dag, à $ 222.890,00

-> Site

-> Geweldig artikel

10 likes

Meh. Achterkant is geiniger dan voorkant, maar ik voel het niet. Zeker niet voor de Holleweg 108 te Heiloo.

Pardon. Ik dacht in Euro’s, dus ik miste de munteenheid. Ik bedoel uiteraard de Graaf Lodewijklaan 12 te Lochem. Of de Reigerstraat 27, nabij de nieuwe domicilie van @Roger_R.

1 like

Heb altijd een hekel aan horloges waar de wijzerplaat kleiner is dan de kast. Niet dat ik een dergelijk horloge kan veroorloven…

1 like

Begrijp jou opmerking niet ??

1 like

ah was ik niet de enige… :grin:

1 like

Prachtig, maar vooral aan de binnenkant met die ketting aandrijving, een beetje old school.
De plaat ben ik niet zo weg van ,de functionaliteit gaat hier een beetje ten koste van de techniek.
Het filmpje op de site is zeer de moeite waard trouwens.
Bedankt voor dit interessant horloge.

groetjes Lenno

1 like

1 like

Je woont in Den Helder. In dezelfde stad staat een huis te koop voor de prijs van dit horloge. :grinning:

Ik zou het huis nemen. Niet het horloge.

5 likes

Nou ik het horloge… zou nog niet dood gevonden willen worden in Den helder

4 likes

Ik ben ook geen fan van Noord Holland. Maar Den Helder is net ver genoeg bij Amsterdam, Volendam en de Zaanstreek vandaan om een optie te blijven.

4 likes

Nou kom ik regelmatig in Lelystad, en af en toe in Almere. Daar voel ik mij veiliger op straat dan in Den Helder.

Maar ik begrijp je voorbeeld. Ik zou het huis uitgraven, in de kruiwagen stoppen en verplaatsen naar een andere provincie. :grin:

3 likes

Ik heb ook niet heel veel met Den helder. Maar ik werk er nu eenmaal. En gelukkig kost een 80m2 hoekappartement hier amper meer dan €95K
Verder heeft Den helder wel b.v een vliegveld, ziekenhuis, treinstation. En alles wat je zoal aan winkels kan wensen. En anders is Alkmaar dichtbij.

1 like

en dalende?

meer een Eindstation…

2 likes

1 like

Aan de Holleweg heb je een dakkapel. Die heb ik op dat klokkie niet kunnen vinden.

Ah. Chopard heeft overduidelijk goed opgelet wat ze de afgelopen tijd doen bij Chanel (Monsieur) en Hermès (Slim).
En zet nog even een tandje bij…

1 like