Uit de weg! Ecozilla has arrived....(!modemkiller!)

Na lang wachten was het gisteren eindelijk zo ver. Ecozilla. Op de stalen band. 267 gram schoon aan de haak. Ik herhaal: 267 gram.
6mm dik glas, geen springbars meer, en mijn seiko orange monster is onder de bank gekropen.
Weet u wat, kijkt u zelf even:

En naast het mini-monster:

Ik hou me even stil…

Yaffle

Mooi, robuust, stoer! Fraaie foto’s ook Yaffle.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

gr. Patrick

Ja, jammer dat ik de eerst (tweede!) reactie geef maar ik vind 'm persoonlijk niet zo mooi. Maar zo te zien door die handige inkepingen op de bezel wel als asbak te gebruiken :smiley:
Maar gefeliciteerd met wederom een grote aanwinst!

om deze te dragen heb je zeker een groot rijbewijs en wapenvergunning nodig?? :smiley: :smiley:

Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst; veel plezier ermee!
Paul

FWIW:

Ik had nooit gedacht dat ik een OM nog eens mooi zou vinden, maar nou is het toch gebeurd. :wink:

Trek je d’r niet teveel van aan, Yaffle… Over smaak valt niet te twisten. Maar naar mijn smaak is Citizen met de verhoudingen tussen wijzerplaat en ijzerwerk over the top gegaan…

Over de top of niet…het is een uniek ontwerp. Laten we eerlijk zijn, een Seiko OM of BM is nu ook niet echt een subtiel ontwerp. Maar ze zijn o zo fun…

Dat de Seiko OM een minderwaardigheidscomplex van de Eco-Zilla krijgt is goed te begrijpen na het zien van de vergelijkende foto’s.

Yaffle, heel veel draagplezier met dit bijzondere horloge.

gr,
Hans Mennink

Je heb je loodgordel niet meer nodig…

Stoere klok, als je n brede pols heb, of grof in de bouw kan zo klok heel staan. En over smaak…

Voor mij persoonlijk is de Seiko al aan de maat. Wil deze binnenkort, als er zich nx beters voor doet toch ook eens gaan bekijken / kopen. Is goed betaalbaar.

Zelf denk ik dat het klokkies zijn voor korte tijd (2 jaar) dan ga je weer eens naar iets anders kijken. En met deze prijzen doe je dit makkelijker.

:smiley: :smiley: :smiley: Asbak…die Henrik…

Schitterend.
Binnenkort hoop ik hem ook aan te schaffen.
Wat is de hoogte?
Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?

groet,
Peebee.

Allen : dank voor u wisselende reacties. Daaruit blijkt in elk geval dat ik weer een niet alledaagse asbak eeeh aanwinst heb veroverd!

@Henrik : asbak he? Altijd handiger dan die vleugelmoer :smiley:

@anon69152993na : Dat jij het niet hebt horen dreunen…

@Geert : Je hebt een pm (pb) etc.

@Peebee, wil jou ook een pb sturen maar dat lukt profiel technisch volgens mij niet… :frowning:

Yaffle

Tja, je hebt monsters en je hebt … Ecozilla :D:D:D

Geweldige klok, ik vind hem helemaal goed :smiley:

Ruud

Ach, ik kreeg van de week een briefje van xs4all dat ze m’n bandbreedte hebben verhoogd naar 6mbps, dus dat loopt wel los.

Wel een hele kloeke klok. Voor mijn pols te groot, wel lekker stoer.
Veel plezier ermee !

Dat is wel een hele zware jongen, zowel qua formaat als gewicht.
Eh, van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst, trouwens ook nog met je verjaardag.

Word ook nog wel eens kort als “hockypuck” aangeduid.

Ook leuk, onlangs heeft er iemand met wat knutselwerk een ETA uurwerk in gezet. Zal eens even kijken of ik de link nog kan vinden.

Eh, als duikhorlogeliefhebbergekken onder elkaar mag je me ook effe PM’en

@lucien:
Ben wel benieuwd naar die eta inbouw actie, dus mocht je de link nog ergens tegenkomen, graag. En je hebt uiteraard een pm.

Yaffle

Yaffle,
Mijn e-mailadres is: p.bijen@home.nl
groet,
Peebee

vind het een mooi horloge,alleen een beetje te groot ,bestaat hij ook kleiner?

Dit is inderdaad een killer (modem leeft nog) maar je arm…pfhuh…
Mooi is ie wel trouwens.

waar heb je deze gekocht?