Uit een oude jas

Hallo, ik doe vrijwilligers werk bij de lokale kringloop. Daar vond ik gisteren dit horloge in een binnenzak van een oude jas. Het horloge begon gelijk te lopen toen ik het aan raakte. Heb hem sindsdien om en hij loopt als een trein. Volgens mij is het al een oudje, met een zwitsers uurwerkje erin. Het is wel geen topmerk maar toch een leuke vondst.
Grzz Cube

Hartstikke leuk! (tu) Zo heb je nog eens mazzel! :slight_smile:

Heb je hem wel afgerekend :wink:

Leuk :slight_smile:

XXoF Schreef:

Nee, ik mocht hem zo hebben, ze weten dat ik een horloge tik tik tik heb.

Dat zijn leuke vonsten. beter als een rekening op de deurmat.

Wijnand

Mijn beste,

Leuk hoor, zo’n vondst in een ‘ouwe jas‘.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Nou, dat is nog eens mazzel, niet?

Gefeliciteerd(tu)

Leuke aanwinst, mooi mazzeltje. Helaas heb ik het niet zo op kringloopwinkels. ik heb weleens serieus goede spullen gebracht in de veronderstelling dat ik daar iemand anders een plezier mee kon doen voor weinig. Wat gebeurt er, ik ben de winkel nog niet uit en ze verdwijnen in een pools busje! Gewoon handel dus. Sindsdien breng ik het naar de zending of zet ik het op marktplaats.

Niet dat ik hem je niet gun want het is absoluut leuk zo’n vondst maar dit is ook precies de reden waarom ik nooit meer iets naar een kringloop winkel breng8-)

Ik dacht nl. altijd dat de opbrengst van wat je bij een kringloop winkel inleverde ten goede kwam aan minder bedeelden maar helaas heb ik al een paar keer gezien dat de spullen die ik bracht direct in zakken of auto’s van medewerkers verdwenen, zelfs nog waar ik bij stond:S

Voortaan is Markplaats of rommelmarkt de plek waar ik mijn oude spullen aan de man breng.

Ik werk nu al zo’n 10 jaar 3 middagen vrijwillig, dus voor nop bij de kringloop.
Is het dan zo erg dat ik een horloge krijg dat als ik het niet gevonden had bij de todde[afval kleding] was verdwenen? Ik zou eigenlijk een gouden horloge moeten krijgen voor mijn 10 jarig jubileum.:frowning:

Goede wijn behoeft geen krans, Cube.

cube Schreef:

XXoF Schreef:

Nee, ik mocht hem zo hebben, ze weten dat ik een
horloge tik tik tik heb.

Jij doet al lang vrijwillig en onbetaald iets voor die kringloopwinkel, nu doet die winkel iets terug. Prima toch?

Gefeliciteerd Cube, leuk om op deze manier aan een vintage te komen.
Wat mij betreft mag je in de volgende oude jas een 18kt Rolex vinden :smiley:

mvg, Frans