Uit mijn nachtkastje gevist

Hierbij een foto van mijn oude horloges die alle 3 stil staan, allemaal quartz horloges.

De Seiko was mijn eerste echte horloge en daarna kwam de Citizen, beide veel gedragen en met plezier.
2 a 3 jaartjes terug de Casio Edifice gekocht echter was het bandje redelijk snel kapot helaas.

Heeft het nog enige waarde of kan het zo de kliko in?

4 likes

Nooit de kliko in :grimacing:
Misschien is een vers batterijtje voldoende, je zal er vast nog wel een forumlid blij mee kunnen maken.

2 likes

Die Seiko ligt al een jaar of 15 niks te doen, ben bang om hem open te maken eigenlijk.

Niet geschoten, altijd mis :wink:

Zonde om weg te gooien inderdaad!

Gun je klokkie een tweede slokkie!

1 like

Ik gun het ze ook wel echter vind ik ze niet meer mooi.
Goud is niet mijn ding dus de Seiko en Citizen zal ik nooit meer dragen, de Casio daar in tegen waarschijnlijk wel.
Misschien maar eens een nato strap kopen ofzo?

Knapt misschien ook wel op van een mooie dikke grove bruine leren band??

De casio is best leuk,…

Bandje stuk? Da’s dan weer jammer

1 like

Forumlid @Farfal verzamelde afdankertjes voor arme kinderen ofzo dus niet in de kliko als je er niks mee doet.

2 likes

Goed om te weten!

Bedankt.

15 jaar is niets. Ik heb onlangs mijn eerste horloge gevonden. 31 jaar geleden!! Nieuw batterij en hij doet het weer

2 likes

Ik had ooit zo’n Citizen… in 2000 gekocht… ben em kwijtgeraakt helaas… 'k heb me suf gezocht naar een nieuw exemplaar… deze is van Titanium toch?..

Ja dit Is een titanium exemplaar

Ik heb ook nog zon geval liggen, is ws al 15 jaar oud. Maar blijft gaan. Geen batterij wissel nodig gehad ivm ecodrive.

Even in de vensterbank en lopen maar weer. Toen hij na een tijdje uit de lade kwam liep hij wat stroef. Na een paar uurtjes weer als een zonnetje en correct.

2 likes

Als je er niks mee wil doen, wil ik ze wel van je overnemen. Kliko is zonde…

ik vrees dat een nieuwe band voor de casio niet zo simpel wordt… lijkt me geen traditionele aansluiting…

Vreemd ik vis altijd hele andere dingen uit mijn nachtkastje …

2 likes

Was er niet ook iets met autistische kinderen die de regelmaat van de tijd op een horloge goed konden gebruiken?

Was dit niet @hharry destijds?