Ik heb 4 horloges die ik echt draag, de rest is bijna geeneens een collectie te noemen of niet noemenswaardig om te koop te zetten . Maarja als ik doortel zo richting de 10 stuks.
22 op dit moment en ik draag ze allemaal zoveel mogelijk
Ik heb aanzienlijk meer groen dan terras. We zijn het eens. Maar ik heb de terras tegels die ik heb toch echt allemaal nodig.
Zeker wel. Op een vrije dag kan ik rustig om de 2 uur iets anders om mijn pols doen
Er is eigenlijk maar 1 die ik niet draag omdat die veel te klein is met zn 42mm… Die gaat alleen onder een overhemd. Verder draag ik alles gewoon
Jij doet je horloges om je enkel?
Van 20 stuks teruggegaan naar 15, waarvan 11 nu in de roulatie en een paar met emotionele waarde. Minder geeft overigens wel minder stress
Nope. Maar 56mm valt ook binnen mijn pols en vind ik er veel mooier uit zien Het overgrote merendeel zit tussen de 48 en 56mm hier
Als de Russen komen, houd jij ze tegen, okay?
Plan A.
@Hans82 zei ook al wel eens dat ik iemand flink pijn kon doen met dat stuk staal, dus hey → Helemaal goed!!!
Plaatje voor de sfeer:
“Er liggen ongeveer tien horloges in de kluis (dus geen tegels), en in de vitrine tel ik er meer dan dertig. Hoewel ik niet precies weet hoeveel het er zijn, zou ik – net als bij een ontbrekende tuintegel – meteen merken als er één ontbreekt.”
Dat geldt ook voor m’n whisky verzameling :
Klabats, daar is ie weer, een 2,5 kilo moker in de vorm van een horloge
28

Ik mis méér…
Ik heb er vier, en ik draag ze allemaal
Rond de honderd, weet het niet exact meer.
Aantal weggegeven, aantal verkocht.
Eigenlijk mogen er heel veel weg maar verkopen is gedoe vind ik.
Gelukkig eten ze geen brood.
3 stuks in de collectie
Momenteel vier, bij meer wordt ik altijd nerveus en ga ik flipperen. Dat moeten we niet hebben.
Als mijn tuintegels gemiddeld een paar duizend piek per stuk kostten dan wist ik denk ik wel hoeveel ik er precies had.

Eigenlijk mogen er heel veel weg maar verkopen is gedoe vind ik
Haha, herkenbaar.

hoeveel ik er precies had
Met mn auto’s weet ik het wel.